۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بودجه‌ای که صرف پروژه‌ی غیراولویت‌دار می‌شود/ استاندار: علم غیب دارید، مشکلات قزوین را حل کنید!!
کد خبر: ۳۳۵۲۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۱ ساعت: ۱۵:۴۸ ↗ لینک کوتاه

حواشی ساخت خانه سازمانی در استانداری قزوین!

بودجه‌ای که صرف پروژه‌ی غیراولویت‌دار می‌شود/ استاندار: علم غیب دارید، مشکلات قزوین را حل کنید!!

آنچه از صحبت‌های زاهدی مشخص است وی ساخت این خانه‌های سازمانی را منکر نمی‌شود، اما توضیحی برای اینکه ضرورت اجرای این پروژه و ساخت خانه سازمانی جدید چیست، نمی‌دهد.

بودجه‌ای که صرف پروژه‌ی غیراولویت‌دار می‌شود/ استاندار: علم غیب دارید، مشکلات قزوین را حل کنید!!

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ساخت ساختمانی در استانداری قزوین مدتی است جنجال ساز شده است، ساخت این ساختمان که هم اکنون در مرحله اسکلت سازی قرار دارد از سال گذشته در پشت ساختمان اصلی استانداری قزوین آغاز شده و هنوز تکمیل نشده است.

برخی از فعالان اجتماعی و فرهنگی استان قزوین با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی گلایه خود را از ساخت این ساختمان مطرح کردند و خواستار توضیح زاهدی استاندار قزوین شدند.

عبدالمحمد زاهدی در این باره به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید: من نمی‌دانم چگونه فردی با مشاهده اسکلت آهنی، تشخیص داده که این پروژه یک ساختمان مجلل است.

وی ادامه می‌دهد: حتما کسی که این ساختمان مجلل را دیده است، علم غیب دارد. او را نزد ما بفرستید که با متوسل شدن به وی مشکلات استان حل شود.

استاندار قزوین اذعان می‌کند: ما یک مجموعه خانه سازمانی داریم که این را صورتجلسه کردیم در آینده به یک مجتمع فرهنگی تبدیل کنیم و به جای آن خانه سازمانی بسازیم.

وی عنوان می‌کند: همان خانه‌های سازمانی که من در آن زندگی می‌کنم از مجلل بودنش ناراحتم و نمی‌توانم در آن زندگی کنم، چون به حدی بزرگ است که اصلا آدم نمی‌تواند در آن زندگی کند. لذا تصمیم گرفتیم که در آینده آن را به مجتمع فرهنگی تبدیل کنیم.

چرا باید سرمایه‌های استانی حرام شود؟!

آنچه از صحبت‌های زاهدی مشخص است وی ساخت این خانه‌های سازمانی را منکر نمی‌شود، اما توضیحی برای اینکه ضرورت اجرای این پروژه و ساخت خانه سازمانی جدید چیست، نمی‌دهد.

سازمان همیاری‌های شهرداری قزوین در سال 83-84 اقدام به ساخت خانه‌های سازمانی برای استاندار و معاونان استانداری قزوین کرد و نزدیک 15سال است که استانداری قزوین دارای خانه سازمانی و مهمانسرا برای حضور مدیران میهمان از استان‌های دیگر و استانداران در دوره‌های مختلف است و نیازی به ساخت بنای جدیدی وجود ندارد.

هم اکنون شاهدیم با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و بودجه ای در استان قزوین و تاکید دولت بر تحقق بودجه به پروژه‌های بالای 60درصد و اولویت‌دار است، اما مجموعه استانداری قزوین درحال ساخت ساختمانی است که قرار است تبدیل به خانه سازمانی برای مدیران استانداری شود.

ساخت این خانه سازمانی که به طور یقین بیش از 2میلیارد هزینه دربرخواهد داشت امروز چه ضرورتی دارد؟ چرا باید سرمایه‌های ملی و پول استان در این قضیه حرام شود؟ در شرایط امروز کشور مشکلات اقتصادی موج می‌زند اگر استاندار قزوین دغدغه حل مشکلات استان قزوین را دارد نباید اجازه اجرای این پروژه را صادر می‌کرد.

چه خوب بود آقای استاندار که از مجلل بودن خانه‌های سازمانی فعلی که در آن حضور دارد ابراز ناراحتی می‌کند از هزینه‌کرد بودجه استان در پروژه‌ای که ضرورتی ندارد هم احساس دغدغه می‌کرد و ناراحت می‌شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان