۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آماده اجرای طرح "همبستگی ملی" در قزوین هستیم
کد خبر: ۳۳۴۹۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۴ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان:

آماده اجرای طرح "همبستگی ملی" در قزوین هستیم

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: مجری و به نوعی دبیر طرح همبستگی ملی برعهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این زمینه سایر دستگاه‌ها وظیفه همکاری و هماهنگی با این نهاد را دارند.

آماده اجرای طرح "همبستگی ملی" در قزوین هستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب امروز(چهارشنبه) در جلسه استانی طرح همبستگی ملی که در سالن جلسات سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: طرح همبستگی ملی که براساس آن باید هر مسجد یک خانه و مردم مختلف نقش‌های متفاوتی را ایفا کنند یکی از طرح‌های تاثیرگذار است که امیدوارم به زودی قابلیت اجرایی پیدا کند.

وی افزود: این طرح با هدف تسریع بازسازی مناطق سیل زده شروع به کار خواهد کرد و امیدواریم که تمامی دستگاه‌ها و مردم در عملیاتی کردن آن اهتمام لازم را به خرج دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: مجری و به نوعی دبیر طرح همبستگی ملی برعهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این زمینه سایر دستگاه‌ها وظیفه همکاری و هماهنگی با این نهاد را دارند.

فاطمی نسب با اشاره به اینکه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین برای اجرای این طرح و همکاری با سپاه پاسداران اعلام آمادگی می‌کند، عنوان کرد: ائمه جمعه در اجرای این طرح نقش بسزایی را می‌توانند در زمینه فرهنگ سازی، جریانسازی و پیش قدم شدن در این زمینه ایفا کنند که امیدواریم در اجرای این مهم تمامی اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: پس از وقوع بحران سیل در کشور ائمه جمعه استان قزوین اقدامات مختلفی را در زمینه کمک به مناطق سیل زده انجام داده اند و امیدواریم در این طرح هم اقدامات لازم را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: امیدواریم که مردم مهربان و نوع دوست ایران اسلامی یک بار دیگر با کمک مسئولان و مدیران دستگاه ذیربط در جهت تسریع بازسازی مناطق سیل زده پیش قدم شده و حماسه ای دیگری را در این زمینه رقم بزنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان