۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۰۰کلاس بازی و یادگیری تجهیز شد/ قزوین میزبان برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی
کد خبر: ۳۳۴۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۹ ساعت: ۱۳:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

۱۰۰کلاس بازی و یادگیری تجهیز شد/ قزوین میزبان برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ کلاس بازی و یادگیری در سطح استان تجهیز شده و شور و نشاط علمی و فضای خاصی در مدارس ایجاد کرده است.

۱۰۰کلاس بازی و یادگیری تجهیز شد/ قزوین میزبان برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جلسه کارگروه استانی هویت با موضوع تبادل نظر و تمهید مقدمات اجرای دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی ظهر امروز(پنج‌شنبه) با حضور رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی در این جلسه اظهار کرد: اولین همایش هویت کودکان ایران اسلامی در استان یزد برگزار شد و استان قزوین میزبان برگزاری دومین همایش است.

وی افزود: قزوین به دلیل برخورداری از فرهنگی غنی، متمایز از استان‌های دیگر است؛ لذا با توجه به ظرفیت‌های خوب استان، قزوین در آبان‌ ماه امسال میزبان این همایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در بحث برگزاری همایش به دنبال انجام کارهای نمایشی و فانتزی نیستیم؛ بلکه هدف برگزاری همایشی علمی با تفکری عمیق و عاقلانه همراه با ایجاد شور و نشاط در بین کودکان است.

وی عنوان کرد: حرکت خوبی در این سال‌ها شکل گرفته به طوریکه فضای آموزش ابتدایی متمایز از دوره‌های گذشته است.

رحمانی تصریح کرد: لازم است جهت برگزاری باشکوه همایش ملی هویت کودکان جلسات متعددی برگزار شده و با بسیج همه ظرفیت‌های موجود مقدمات برگزاری همایش فراهم شود.

وی بیان کرد: برنامه منظمی برای اجرای همایش تنظیم و کارهای علمی انجام شده و همچنین جلسات متعددی در آموزش و پرورش استان دایر شده تا با کنار هم قرار دادن ظرفیت‌ها، دومین همایش ملی هویت به شکل شایسته‌ای برگزار شود.

امام راحل با احیای هویت ایرانی اسلامی انقلاب را به پیروزی رساند

رحمانی با اشاره به برگزاری پیش همایش در مناطق ۱۴گانه تاکید کرد: ظرفیت‌های غنی فرهنگی در استان وجود دارد که می‌توان با اتکاء به آن شاهد برگزاری همایش شایسته‌ای باشیم.

وی در ادامه گفت: امروز با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش یک کلاس بازی و یادگیری به صورت نمادین افتتاح شد و حدود 100کلاس بازی و یادگیری در سطح استان تجهیز شده و شور و نشاط علمی و فضای خاصی در مدارس ایجاد کرده است.

این مسئول عنوان کرد: شاید یکی از دغدغه‌های بسیاری از اولیا و صاحبنظران حوزه تعلیم و تربیت این بود که فضایی ایجاد شود تا دانش‌آموزان از محیط یادگیری لذت ببرند که خوشبختانه در سایه این همایش موفق شدیم در کل استان جنب و جوش جدی ای در مدارس ایجاد کنیم که فضای مدارس ابتدایی را دچار تحول کرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم این موضوع را به صورت عالمانه استمرار ببخشیم تا دانش‌آموزان یادگیری عمیق‌تری داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: موضوع هویت می‌تواند نوعی راهبرد مبارزاتی برای ما محسوب شود و معتقدم امروز ما هر چه داریم از برکت انقلاب است که امام راحل در واقع با احیای هویت ایران اسلامی، ایرانی مسمان موفق شد انقلاب را به پیروزی برساند.

وی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم به عنوان یک ایرانی سرافزار در دنیا ایفای نقش کنیم؛ باید هویت اسلامی ایرانی خود را برجسته کنیم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان