۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۲۸میلیارد ریال پرونده تخلف نوروزی در قزوین تشکیل شد
کد خبر: ۳۳۴۸۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۸ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صمت استان اعلام کرد:

بیش از ۲۸میلیارد ریال پرونده تخلف نوروزی در قزوین تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بیست و هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز ۹۸ در قزوین تشکیل شد.

بیش از ۲۸میلیارد ریال پرونده تخلف نوروزی در قزوین تشکیل شد

سعید نبیل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1398 تاکنون، 1100 فقره پرونده تخلف به ارزش بیست و هشت میلیارد و 800میلیون ریال برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

وی افزود: این تعداد پرونده طی بیش از 21هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان قزوین تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین به برگزاری مستمر گشت های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره کرد و گفت: از ابتدای این طرح بیش از 78مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی در راستای نظارت هر چه بهتر و بررسی تمامی جوانب به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی واحدها در سطح استان برگزار شده است.

نبیل تصریح کرد: در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 98 تاکنون تعداد 894 گزارشات مردمی از طریق سامانه 124به صورت تلفنی- حضوری و ثبت در سامانه دریافت گردید که پیگیری و بررسی تمامی شکایت های واصله توسط تیم های بازرسی سازمان صمت صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیرصنفی عرضه کننده کالا و خدمات مراتب را به سامانه ارتباطی 124 این سازمان در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها اعلام کنند تا ضمن بررسی گزارش با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین همچنین یادآور شد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1398 از تاریخ یکم بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری در سطح استان ادامه داشت.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان