۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انهدام باند حرفه ای سارقان كابل وسيم برق هوايي
کد خبر: ۳۳۴۸۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۹ ↗ لینک کوتاه

 فرمانده انتظامي شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد:

انهدام باند حرفه ای سارقان كابل وسيم برق هوايي

متهمان در بازجویی فنی ماموران پليس آگاهي به ۵ فقره سرقت سيم وكابل برق هوايي در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف كردند.

انهدام باند حرفه ای سارقان كابل وسيم برق هوايي

سرهنگ حسين عليان نژادي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت كابل و سيم برق هوايي در این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 فرمانده انتظامي شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت های مضاعف و مراقبت های نامحسوس ماموران فرماندهي انتظامي بخش "شال" به يك دستگاه پيكان وانت مشكوك كه به محض رويت اكيب كشت متواريمي شود.

 وی افزود: ماموران با هماهنگی ساير عوامل گشتي اعلام ودر كنترل خودروها در ايست و بازرسي اكيب گشت كلانتري "سكز آباد" در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو را توقيف و راننده و 3 سرنشین خودرو را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا منتقل کردند.

 این مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران پليس آگاهي به 5 فقره سرقت سيم وكابل برق هوايي در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف كردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان