۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سیل قزوین ۱۴۶میلیارد تومان خسارت به‌دنبال داشت
کد خبر: ۳۳۴۸۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۱ ساعت: ۱۳:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استانداری درمصاحبه با صبح قزوین:

سیل قزوین ۱۴۶میلیارد تومان خسارت به‌دنبال داشت

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با همه اقدامات انجام شده وقوع سیل بیش از ۱۴۶ میلیارد تومان به تأسیسات زیربنایی، مزارع و باغات، منازل مسکونی و صنایع استان خسارت وارد کرد.

سیل قزوین ۱۴۶میلیارد تومان خسارت به‌دنبال داشت

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از چهارم فروردین ماه سال جاری ستاد بحران وارد فاز عملیاتی شد و ضمن آماده باش کامل هماهنگی لازم برای پیشگیری از سیلاب را بخوبی انجام داد.

وی افزود: یک سوم بارندگی سال زراعی گذشته در مدت ۴۸ساعت در استان صورت گرفت و در اثر این بارش‌ها به مزارع و باغات استان خسارت زیادی وارد شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: در سیل اخیر ۱۴۵۰واحد مسکونی بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دید، ۱۷۳۰واحد انباری، محل نگهداری دام و علوفه، ۱۵مرغداری و استخر پرورش ماهی و ۳۵۰۰هکتار از اراضی کشاورزی و باغات تخریب شد.

وی درباره خسارت سیل به راه‌های استان قزوین گفت: همچنین ۲۰۰کیلومتر راه روستایی، ۱۰۰دهنه پل در اثر سیل تخریب شد و مجموعاً ۱۴۶میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد شد.

این مسئول عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۶هکتار از اراضی تصرف شده در مسیر رودخانه‌ها آزادسازی شد و امسال هم نهضت آزادسازی رودخانه‌ها در دستور کار است و اگر دستگاهی در تصرف اراضی تخلف کرده باید مشخص شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان