۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مردم کشورهای منطقه به حضور سپاه افتخار می‌کنند/ سپاه در مناطق سیل‌زده حضور جهادی و چشمگیری دارد
کد خبر: ۳۳۴۷۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری قزوین:

مردم کشورهای منطقه به حضور سپاه افتخار می‌کنند/ سپاه در مناطق سیل‌زده حضور جهادی و چشمگیری دارد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران با الگو برداری از فرهنگ عاشورایی، توانسته ادامه دهنده مسیر حسینی در فتح قله های عزت، افتخار، اقتدار و استقلال برای جمهوری اسلامی ایران باشد و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.

مردم کشورهای منطقه به حضور سپاه افتخار می‌کنند/ سپاه در مناطق سیل‌زده حضور جهادی و چشمگیری دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام قدرتی ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار مسئولان قضایی استان با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: محور حرکت سپاه پاسداران، تبعیت از ولایت که توصیه شهداء نیز بوده و در طول چهل سال انقلاب مظهر ولایتمداری بوده که این به معنای بصیرت دینی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز سپاه پرچمدار راه شهدا است و با همه توان از دستاوردهای انقلاب و نظام پاسداری می‌کند و بر پیمانی که با شهداء، امام شهداء و مقام عظمای ولایت بسته است، وفادار است.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: رییس جمهور آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گستاخی کرده و این نهاد مردمی را که افتخار نظام است در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده و ما این اقدام ناشایست آمریکا را توهین به کل نظام و مردم می‌دانیم و بدون شک از این عمل خود پشیمان خواهند شد.

قدرتی تصریح کرد: بسیاری از مردم کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه به حضور سپاه پاسداران افتخار می‌کنند و به عنوان نهادی تظلم خواه شناخته می‌شود و در بسیاری از موارد مانع دستیابی اسکتبار جهانی به اهداف پلید و شومش در منطقه شده و به سبب ضربه‌هایی که به دشمنان وارد کرده است، امروز مورد هجمه و غضب دشمنان نظام قرار گرفته است.

پاسداران مظهر قدرت، افتخار و اقتدار ایران هستند

رئیس کل دادگستری استان قزوین ابراز کرد: سپاه در تمامی عرصه‌ها نقش‌آفرین است و هم در جنگ نرم و سخت و هم در بحث سازندگی با قدرت و به موقع ورود پیدا می‌کند، همانگونه که در سیل سهمگین اخیر شاهد حضور جهادی و انقلابی مجموعه سپاه پاسداران در کمک رسانی به مردم سیل زده در استان‌های مختلف بودیم.

وی تاکید کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران با الگو برداری از فرهنگ عاشورایی، توانسته ادامه دهنده مسیر حسینی در فتح قله های عزت، افتخار، اقتدار و استقلال برای جمهوری اسلامی ایران باشد و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: یقینا آزادگی و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه‌های گوناگون مدیون تلاش های خستگی ناپذیر و جهادی نیروهای مومن و انقلابی سپاه پاسدارن هستیم و در عرصه‌های حساس که دشمنان این نهاد را مورد هجمه قرار می‌دهند، هم مسئولان و هم مردم باید پشتیبان سپاه پاسداران باشند تا به آنان ثابت کنند که سپاه از ارزش‌های مردم و نظام است.

قدرتی در پایان گفت: امروز شاهدیم که سپاه برای حفظ اسلام و امنیت کشور کیلومترها خارج از خاک وطن در مقابل دشمنان و گروهک‌های تروریستی ایستادگی می‌کند و در این مسیر شهدای بسیاری نیز تقدیم اسلام کرده است و این روحیه یک روحیه‌ی کاملا جهادی و الهی است که باید به عنوان یک فرهنگ در بین جامعه بخصوص نسل جوان نهادینه شود تا دشمنان بدانند ما همچنان پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده ایم.    

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان