۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مجلس غفلت و غیبت قوه مجریه در ۱۰روز اول بحران سیل را بررسی می‌کند/ نیروهای مسلح کم کاری‌ها را جبران کردند
کد خبر: ۳۳۴۶۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۹ ساعت: ۱۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

مجلس غفلت و غیبت قوه مجریه در ۱۰روز اول بحران سیل را بررسی می‌کند/ نیروهای مسلح کم کاری‌ها را جبران کردند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: غفلت دستگاه های اجرایی در عدم لایروبی مسیل ها مطالبه مردمی هست که در مجلس حتما دنبال خواهیم کرد.

مجلس غفلت و غیبت قوه مجریه در ۱۰روز اول بحران سیل را بررسی می‌کند/ نیروهای مسلح کم کاری‌ها را جبران کردند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ عباس گودرزی درخصوص اهمیت نقش نیروهای مسلح درجلوگیری از تبدیل شدن سیل اخیر به بحرانی برای کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی صرفاً کارکرد نظامی ندارد بلکه پشتیبان مردم در همه شرایطی هستند و زمانی که مردم نیاز به کمک داشته باشند، به کمک آنها می روند.

وی افزود: در مواردی مانند سیل اخیر که شاهد بودیم نیروهای مسلح مانند سپاه، ارتش و بسیج به صحنه آمدند و نقش موثری را ایفا کردند؛ نیروهای مسلح با کار جهادی و روحیه احساس مسئولیت وارد عرصه شدند و مسیر خروج آب را باز کردند و به این وسیله از تشدید بحران جلوگیری کردند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس بنا دارد تا بعد از تعطیلات برنامه ای ویژه برای تقدیر از نیروهای مسلح داشته باشد و این حداقل کاری است که می تواند در برابر این اقدام نیروهای مسلح انجام دهد که در همه شرایط یار و یاور مردم هستند.

وی با اشاره به غفلت دستگاه های اجرایی در عدم لایروبی بسیاری از مسیل ها گفت: در سیل اخیر اگر دستگاه های اجرایی مسیل های موجود را به موقع و قبل از بارندگی لایروبی می کردند الان شاهد این اتفاقات بد نبودیم و این غفلت دستگاه های اجرایی که مطالبه مردم نیز هست را در مجلس حتما دنبال خواهیم کرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هر ساله شاهد هستیم که با شروع فصل بارندگی دشت سیلاخور در شهرستان بروجرد سیل به راه افتاده و باعث خسارات زیادی به کشاورزان این بخش می شود که لازم است دستگاه های اجرایی توجه بیشتری به این دشت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجلس غفلت و غیبت قوه مجریه در 10 روز اول بحران سیل را بررسی می کند تصریح کرد: در این چند روز کمک های مردمی زیاد بود و نیروهای مسلح کم کاری ها را جبران کردند.

انتهای پیام/2002

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان