۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین توزیع میوه طرح تنظیم بازار همچنان ادامه دارد
کد خبر: ۳۳۴۶۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۳ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:

توزیع میوه طرح تنظیم بازار همچنان ادامه دارد

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: ذخایر پیش بینی شده برای آغاز سال ۹۸ در سردخانه به میزان کافی وجود دارد و دراختیار سازمان تعاون روستایی است و به هیچ احدی اجازه سوءاستفاده داده نمی‌شود.

توزیع میوه طرح تنظیم بازار همچنان ادامه دارد

محمود محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته راهبردی قراربود میوه تا پایان روز ۲۹ اسفند توزیع شود سپس ۴ روز تعطیلات توزیع متوقف و از روز پنجم فروردین مجددا آغاز شده و تا پایان تعطیلات توزیع ادامه یابد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه‌ها بدون داشتن اطلاعات درست پیش داوری می‌کنند، تاکید کرد: ذخایر پیش بینی شده برای آغاز سال ۹۸ در سردخانه به میزان کافی وجود دارد و دراختیار سازمان تعاون روستایی است و به هیچ احدی اجازه سوءاستفاده داده نمی‌شود.

این مسئول اعلام کرد: ضمنا براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار عصر روز گذشته مقرر شد از روز شنبه سوم فروردین ماه میوه طرح تنظیم بازار از طریق غرف منتخب که میادین اصلی شهر هستند با نظارت بازرسین توزیع شود.

این مسئول اذعان کرد: غرفه‌های منتخب توزیع میوه عید ستاد تنظیم بازار قزوین در میدان مادر، میدان حسن نصرالله، بوستان هشت بهشت، شهرک کوثر، جنب پارک سوار ولیعصر(عج)، خیابان شهید انصاری، جنب امامزاده سلطان سیدمحمد(ع)، جنب اداره غله و خیابان راه آهن مستقر است.

محمودی در پایان بیان کرد: پرتقال تامسون با قیمت هرکیلو ۳۸۰۰تومان و سیب دماوند ۶هزار تومان عرضه می شود و توزیع میوه عید در این غرفه‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان