۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نماینده قزوین به‌جای دیدار با سران‌فتنه مشکلات مردم را پیگیری کند
کد خبر: ۳۳۴۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

بیانیه جمعی از طلاب و روحانیون انقلابی شهر الوند؛

نماینده قزوین به‌جای دیدار با سران‌فتنه مشکلات مردم را پیگیری کند

در بیانیه جمعی از طلاب و روحانیون انقلابی شهر الوند آمده است: جای تأسف دارد در شرایط بحرانی اقتصادی تعدادی از نمایندگان منفعت سیاسی و حزبی بر معضلاتی نظیر موارد مذکور ترجیح می‌دهند.

نماینده قزوین به‌جای دیدار با سران‌فتنه مشکلات مردم را پیگیری کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ جمعی از طلاب و روحانیون انقلابی شهر الوند، پیرو دیدار یکی از نمایندگان مجلس با یکی از سران فتنه بیانیه ای به شرح زیر منتشر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

در این بیانیه آمده است: چندی از فتنه ننگین و خسارت بار ۸۸می‌گذرد و با وجود آشکار بودن اتهام رذیلانه سران محصور فتنه، افرادی در داخل و خارج از کشور به دنبال تطهیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و سهواً یا عامدانه دفعاتی مکرر مهره‌های قابل تأمل پیاده معاندین و بدخواهان نظام اسلامی شده‌اند.

سران محصور فتنه ۸۸ همان شخصیت‌های منفور ملت هستند که با عدم تمکین به قانون اساسی و راه انداختن پروپاگاندا سعی در تضعیف جایگاه ولایت فقیه و در صورت امکان حذف نظام داشتند لکن از یاد برده بودند که امداد غیب صاحب اصلی نظام جمهوری اسلامی، پشتیبان ولایت فقیه است و در صورت لزوم ملت با راهپیمایی‌های نظیر ۹ دی مردم سالاری دینی و از دل مردم بودن حکومت را اثبات می‌کنند.

این بیانیه اذعان می‌کند: متاسفانه يكي از نمايندگان مردم استان قزوین در مجلس، در هفته‌های گذشته با ملاقات یکی از سران فتنه ۸۸ قسمی که درمجلس یادکرده بوده را با ملاقات از جریان فتنه زیرسوال برده و به اتفاق تنی چند از افراد جریان اصلاحات و لیست امید در مجلس به دیدار یکی از سران فتنه می‌رود.

جریان اصلاحات به نحوی ممکن به‌دنبال استحاله نظام و تطهیر و آزاد ساختن افرادی است که با حکم شورای عالی امنیت ملی در حصر به سر می‌برند.

در پشت پرده چه اتفاقاتی در جریان است که مردم از آن بی‌اطلاع هستند و به چه دلیل آقایان سلسله برنامه‌های حول رفع حصر فتنه‌گران و دشمنان نظام را دنبال می‌کنند؟ آیا آقایان فراموش کرده‌اند که فتنه خط قرمز نظام و ولایت فقیه است؟ به‌راستی محاکمه سران محصور فتنه پرده از جنایات آنان برمی‌دارد و خیانت‌های آنها به نظام را فاش می‌سازد اما تقوا و مروت نظام اسلامی به اقدامات حد می‌زند.

این بیانیه تاکید می‌کند: جای تأسف دارد در شرایط بحرانی اقتصادی و سیر سعودی تورم و عدم نظارت و پیگیری دراین باره، تعدادی از نمایندگان و مسئولین مسئله دست چندم مملکت را بدلیل منفعت سیاسی و حزبی بر معضلاتی نظیر موارد مذکور ترجیح می‌دهند.

امام خامنه ای (مدظله العالي) در سخنان خود به تقوای دینی و مطالبات اسلام از فرد اشاره نموده‌اند که تقوای سیاسی دنباله تقوای دینی است. تقوای سیاسی یعنی انسان از لغزشگاه‌هایی که دشمن می‌تواند از آن استفاده کند پرهیز کند و در میدان سیاست صادقانه عمل کند.

اینجانبان جمعی ازطلاب و روحانیون شهر الوند ضمن محکوم کردن این اقدام نماینده مجلس، از نمایندگان مردم استان درمجلس انتظار داریم دغدغه ی اصلی و اولویتشان رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم بدون درنظرگرفتن جناح بندی سیاسی باشد و از پرداختن به مسائل حاشیه ای و ارتباط با افراد باقی و مسئله دار اجتناب کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان