۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اختلافات خانوادگی عامل قتل جوانی در محمدیه
کد خبر: ۳۳۴۵۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۴:۵۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین مطرح کرد

اختلافات خانوادگی عامل قتل جوانی در محمدیه

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین جزئیات حادثه تیراندازی به جوانی در شهر محمدیه را تشریح کرد.

اختلافات خانوادگی عامل قتل جوانی در محمدیه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ساعت 20:07 هیجدهم اسفندماه بود که سرنشینان یک دستگاه خودروی "مگان" سفید با اسلحه جنگی اقدام به تیراندازی به سمت یک باب مغازه مابین چهار راه "بخشداری" و چهارراه "معلم" شهر محمدیه کردند و جوانی را به قتل رسانده و از محل متواری شدند.

موضوع بلافاصله با تشکیل کار گروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستورکار پلیس قزوین قرار گرفت و با اجرای طرح "مهار" و کنترل مبادی ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی استان خودروی مورد نظر در جاده "آغچه کند" شهرستان تاکستان توسط عوامل انتظامی شهرستان تاکستان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو و دستگیری 2 عامل تیراندازی شدند.

سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره علل این حادثه اظهار کرد: دوتن از بستگان مقتول به علت اختلافات خانوادگی که با وی داشتند با تهیه اسلحه کلاشینکف اقدام به قتل وی می‌کنند.

کاهش 33درصدی جرائم مهم در قزوین
وی افزود: قاتلان که برادرزن‌های مقتول بودند به علت اختلافاتی که دامادشان با خواهر آنها داشت اقدام به این جنایت کردند که خوشبختانه پلیس قزوین با اجرای طرح "مهار" در مدت 30دقیقه پلیس توانست با تعقیب و گریز در مسیر فرعی نیکویه آنها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اذعان کرد: اسلحه ای که جنایت با آن صورت گرفته کلاشینکف بود که به همراه دوخشاب در زمان دستگیری قاتلان کشف شد.

وی درباره آمار پرونده‌های قتل در سال جاری گفت: در جرائم مهم شامل کیف قاپی، سرقت‌های به عنف و سرقت منزل استان شاهد کاهش 33درصدی بودیم و در حوزه جرائم جنایی مثل سرقت‌های مسلحانه با کاهش مواجه بوده‌ایم.

این مسئول انتظامی در پایان بیان کرد: در حوزه قتل نسبت به سال‌های گذشته آمار استان قزوین کاهش یافته است، زیرا در طی سال طرح‌های جمع‌آوری سلاح سرد در نقاط مختلف استان اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان