۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در ویژه برنامه «بهار جانان»
کد خبر: ۳۳۴۵۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۱:۳۸ ↗ لینک کوتاه

به همت صدا و سیمای مرکز قزوین انجام می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در ویژه برنامه «بهار جانان»

در برنامه «بهار جانان» هنرمندان کشوری، خوانندگان و بازیگران سینما و تلویزیون حضور دارند و در هر برنامه هم یکی از مسئولان شهر قزوین حضور می یابند

برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در ویژه برنامه «بهار جانان»
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ صداوسیمای مرکز قزوین جشنواره‌ی اقوام ایرانی را در ویژه برنامه‌ی «بهار جانان» به نمایش می‌گذارد.

به گفته مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین این برنامه با هدف معرفی اقوام، فرهنگ، سنن و آداب و رسوم اقوام ایرانی از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

اکبری افزود: در برنامه «همدلی» اقوام استان‌های کشور مشارکت دارند که هر شب با حضور در محل برگزاری جشنواره، فرهنگ، آداب، رسوم، بازی‌های بومی محلی و موسیقی بومی خود را برای مردم به نمایش می‌گذارند.

این مسئول بیان کرد: در برنامه «بهار جانان» هنرمندان کشوری، خوانندگان و بازیگران سینما و تلویزیون حضور دارند و در هر برنامه هم یکی از مسئولان شهر قزوین حضور می‌یابند تا گزارشی از روند برنامه‌های فرهنگی شهر قزوین و چشم انداز آینده این برنامه‌ها را به مردم ارائه کنند.

وی ابراز کرد: این برنامه برای جذب بیشتر گردشگران سراسر کشور به محل برگزاری جشنواره در بخش‌های مختلف با شبکه های سراسری نیز ارتباط برقرار خواهد کرد.

اکبری در پایان گفت: برنامه «بهار جانان» به تهیه کنندگی سید محمد بهرامی به مدت 75 دقیقه هرشب ساعت 21 از سوم تا نهم فروردین ماه از شبکه قزوین پخش می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان