۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل آموزش‌وپرورش به‌دور از نگاه جریانی و قومی‌گری مدیران خود را برگزیند
کد خبر: ۳۳۴۵۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

بیانیه فرزندان شهید فرهنگی ناحیه یک قزوین؛

مدیرکل آموزش‌وپرورش به‌دور از نگاه جریانی و قومی‌گری مدیران خود را برگزیند

در بیانیه فرزندان شهید فرهنگی ناحیه یک قزوین آمده است: انتظار ما از مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین این است که به دور از سفارشات جریانات سیاسی و قومی‌گری، گزینش مدیران خود را انجام دهد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش به‌دور از نگاه جریانی و قومی‌گری مدیران خود را برگزیند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ فرزندان شهید فرهنگی ناحیه یک قزوین به مناسبت ۲۲اسفندماه روز بزرگداشت شهدا بیانیه ای خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین منتشر کرد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین
((سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس کشیدن جانمانیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم))

تو چه مقدسی ای شهید که گاهی چه دور و گاهی چه دست یافتنی برای ما و چه مظلومی تو که نشناختیم و حقت را به جای نیاوردیم وحرمتت را پاس نداشتیم و فراموش کردیم تو را و راهت را.

در این بیانیه آمده است: گفتیم ادامه راه شهدا اما چگونه؟ امنیت و آسایش ما مرهون خون شهدا است و آنچه امروز من و شما باید به آن پایبند باشیم رعایت عملی و اصولی راه شهدا است.

منش و سیره این عزیزان باید مدنظر ما باشد و سعی کنیم آن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود به کار ببندیم. شهیدان در جوانمردی و خدمت به اسلام و بیرون راندن دشمن و شرکت در عملیات‌ها از هم سبقت می‌گرفتند و جان خود را نثار دیگران، ما و نسل های بعد از ما کردند.

این بیانیه می‌افزاید: آنان سرباز واقعی ولایت و باتقوا و مومن بودند، سیمای خدایی داشتند، ایمان و توکل به خدا و رضای خدا معیار آنها بود.

آنها اهل دروغ، مردم فریبی، زیاده خواهی و اهل دنیا نبودند اگر مادی بودند شهید نمی‌شدند. برای مال دنیا یا برای پست و مقام و برتری حزبی کار نمی‌کردند.

زمانی که به خاطرات شهدا مراجعه می‌کنیم درس‌های فراوان می‌گیریم، عدلشان برای همه بود، و همیشه از خودگذشته بودند و با توجه به اخلاصی که داشتند جانشان را برای اعتلای اسلام و میهن عزیز فدا کردند.

این بیانیه اذعان می‌کند: مدتی است پس از انتخاب مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان قزوین که کلام معطر راه شهیدان از زبان مبارکشان فضای آموزش و پرورش و مدارس استان را عطرآگین کرده و یک امید و نشاطی را در دستگاه عظیم تعلیم وتربیت استان دمیده است.

همه باید بدانیم که فقط صحبت از شهید و شهادت ملاک نیست، مهم راه امام و شهیدان است مهم سیره عملی آنهاست.

انتظار ما فرزندان شهید فرهنگی این است که در انتخاب‌های آقای مدیرکل استقلال فکری و تصمیم گیری براساس نگاه دقیق و عمیق شهید دکتر چمران ( تعهد وتخصص) به دور از سفارش جریانات سیاسی و قومی‌گری، ملاک گزینش قرار بگیرد که متاسفانه در ادوار گذشته مدیران آموزش و پرورش استان قزوین اغلب بدین صورت نبوده است.

این بیانیه عنوان می‌کند: جناب آقای رحمانی مدیرکل محترم آموزش و پرورش شما که جبهه رفته و همرزم پدران آسمانی ما، راوی شهید و شهادت هستید، جایی را سراغ نداریم که ابتدا و انتهای سخنانتان با واژه زیبای شهید و شهادت همراه نباشد و انتظار می‌رود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه اخیرشان در راستای گام دوم انقلاب با رویکرد مدیریت انقلابی و با تاسی از آرمان‌های امام و شهدا و رعایت عدالت و انصاف به امورات تعلیم و تربیت بپردازید.

امیدواریم حضرتعالی با سوگندی که در اولین روزهای انتصاب مدیرکلی با دوستان شهید خود بر سر مزار شهدا بسته اید در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و ثابت قدم بمانید.

ان شاءالله خداوند متعال توفیق روزافزون عنایت فرماید و شما را مشمول دعای خیر حضرت ولی عصر روحی ارواحنا له الفداه قرار دهد.

جبهه فرزندان شهید فرهنگی ناحیه یک قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان