۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲ یخ‌نورد قزوینی نائب قهرمان رقابت‌های قهرمانی جهان شدند
کد خبر: ۳۳۴۴۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

اخبار ورزشی قزوین؛

۲ یخ‌نورد قزوینی نائب قهرمان رقابت‌های قهرمانی جهان شدند

محسن بهشتی راد و مهدی تقی‌خانی ۲ یخ نورد شایسته و ارزنده قزوینی به همراه تیم ملی ایران نایب قهرمان مسابقات جهانی یخ نوردی در کشور روسیه شدند.

۲ یخ‌نورد قزوینی نائب قهرمان رقابت‌های قهرمانی جهان شدند
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

محسن بهشتی راد و مهدی تقی‌خانی 2 یخ نورد شایسته و ارزنده قزوینی به همراه تیم ملی ایران نایب قهرمان مسابقات جهانی یخ نوردی در کشور روسیه شدند.

در پایان سه روز مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان در شهر «کیروف» روسیه، در نهایت تیم روسیه با 380 امتیاز، ایران با 266 امتیاز و کره جنوبی با 210 امتیاز بر سکوی اول تا سوم تیمی این رقابت‌ها ایستادند.«محسن بهشتی»، «محمدرضا صفدریان»، «مهدی تقی‌خانی»، «زینب‌کبری موسوی»، «شبنم اسدی» و «نسرین عبدالرحیمی» اعضای تیم ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دادند.

تیم قزوین با اقتدار قهرمان لیگ برتر تیراندازی بانوان ایران شد
در پایان لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور و پس از 7 مرحله رقابت میان بیش از 50 ورزشکار در مجموع امتیازات رشته تپانچه تیم هیات قزوین با اقتدار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

در رشته تپانچه نیز، تیم هیئت قزوین با کسب بالاترین امتیاز و بدون شکست در جایگاه نخست ایستاد و مقاومت و نزاجا دوم و سوم شدند.

همچنین در پایان لیگ برتر تیراندازی بانوان، تیم ناجا به دلیل انصرف در نیم فصل اول و تیم هیات همدان به دلیل عدم حضور و عذر غیر موجه در این مسابقات، به لیگ دسته یک سال 988 سقوط کردند.

آغاز جشنواره استعدادیابی بدمینتون دختران کشور در قزوین

جشنواره استعدادیابی دختران بدمینتون باز نونهال کشور از صبح امروز در خانه بدمینتون مینودر قزوین آغاز شد.

در این جشنواره 120 شرکت کننده شامل متولدان 1385 به بالا از 22استان کشور بود طی دو روز گذشته به رقابت پرداخته و غربالگری خواهند شد.

ورزشکاران دعوت شده به این جشنواره طی سه مرحله از بین یک هزار و 500 بازیکن انتخاب شده اند، نفرات برتر این جشنواره به گروه الف استعدادیابی سال 1398 دعوت خواهند شد.

این جشنواره‌ها به منظور شناخت استعدادهای برتر و تست غربالگری استعدادیابی دختران کشور برگزار شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان