۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۱۰۰ زائر به حج تمتع اعزام می‌شوند
کد خبر: ۳۳۴۴۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ساعت: ۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین:

۱۱۰۰ زائر به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: ظرفیت استان برای حج تمتع ۱۱۰۰نفر است که دارندگان شرایط باید تا بیستم اسفند نسبت به انتخاب کاروان مورد نظر اقدام کنند.

۱۱۰۰ زائر به حج تمتع اعزام می‌شوند
محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اشخاصی که فیش‌های ثبت نام حج تمتع آن‌ها تا تاریخ ۸۵/۱۲/۱۵ است، می‌توانند تا بیستم اسفندماه با مراجعه مستقیم به دفاتر خدماتی زیارتی و یا سامانه reserve.haj.ir نسبت به انتخاب کاروان مورد نظر اقدام کنند.

وی ادامه داد: افرادی که تا تاریخ اعلام شده نسبت به انتخاب کاروان مورد نظر اقدام نکنند، اعزام آن‌ها به سال بعد موکول شده و از ظرفیت و اولویت‌های بعدی جهت ثبت نام دعوت می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین ابراز کرد: تاکنون ۷۰۰قزوینی ثبت نام کرده و ظرفیت استان برای حج ۱۱۰۰نفر است؛ هزینه‌های حج تمتع امسال از ۲۲میلیون و ۱۰۵هزار تومان آغاز و تا ۲۵میلیون و ۸۳۷هزار تومان متغییر است.

اعزام 40 کاروان نوروزی به عتبات
وی ادامه داد: فیش‌های حج قابل خرید و فروش است و دارندگان آن می‌توانند نسبت به فروش آن اقدام کنند، همچنین امکان خرید فیش آزاد برای درخواست کنندگان نیز وجود دارد.

این مسئول تاکید کرد: باتوجه به نزدیک شدن پایان زمان ثبت نام، بهتر است افراد دارای شرایط زودتر ثبت نام کلیه و کاروان مورد نظر را انتخاب کنند، چرا که با پاین مهلت ثبت نام از اعزام امسال محروم می‌شوند.

وی در ادامه درباره اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات عنوان کرد: برای نوروز حدود 40کاروان 38نفره از 24اسفند تا 9فرودین به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

یوسفی گفت: اعزام‌های نوروزی در قالب‌های مختلف پنج شب و هفت شب و همچنین به‌صورت زمینی و هوایی و با تفاوت قیمت چهار تا پنج درصدی نسبت به اعزام ماه‌های دیگر سال انجام می‌شود.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان