۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حضور ۳ تیم از قزوین در اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج
کد خبر: ۳۳۲۲۸۵ نویسنده: مرتضی امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۸ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین اعلام کرد:

حضور ۳ تیم از قزوین در اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین گفت: از قزوین ۱۰نفر در قالب سه تیم برای حضور در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج و شرکت در رقابت بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کرده اند.

حضور ۳ تیم از قزوین در اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج
مرتضی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین اظهار کرد: مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز آغاز به کار کرد.

وی افزود: اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 100 تیم سه نفره از 31 استان کار خود را آغاز کرده است که با هر تیم یک سرپرست حضور دارد و مدیریت کار را برعهده خواهد داشت.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: رقابت این تیم‌ها در سه محور انیمیشن، بازی و تولید نرم‌افزار برگزار می‌شود، در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تاکید می‌شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست و موضوع انیمیشن "نقش جوانان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات آمریکا" موضوع این بخش اعلام شده است.

وی ادامه داد: در بخش بازی هم باز به نقش جوانان تاکید شده و موضوع تولید محتوا در این بخش "جوان و مقاومت" اعلام شد.

امیری عنوان کرد: نگاه فرمانده بسیج مستضعفین این است که در بخش نرم افزار هم باید تولیدات اثربخش باشد که براساس شعار سال و تاکید رهبری بر موضوع حمایت از کالاهای ایرانی موضوع این بخش هم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شده است.

این فعال فضای مجازی بیان کرد: از استان قزوین 10نفر در قالب سه تیم برای حضور در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج و شرکت در رقابت بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: فعالان فضای مجازی استان قزوین از سه محوریت تعیین شده در دو محوریت نرم افزار موبایلی و انیمیشن شرکت خواهند کرد، این مسابقات از صبح امروز آغاز شده و تا 9 صبح روز شنبه 10 آذرماه ادامه خواهد داشت.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین ابراز کرد: اختتامیه این جشنواره روز شنبه ساعت 18:30 در تهران با حضور مسئولان کشوری و لشکری و بیش از هزار نفر از فعالان مجازی بسیج سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با معرفی اعضای حاضر در جشنواره پرداخت و گفت: سرپرست تیم نرم افزار تلفن همراه از استان قزوین آقای حمید حامدی فر است که سجاد محمدخانی غیاثوند و سیدحسن یثربی به عنوان اعضای این تیم حضور دارند.

امیری با بیان اینکه استان قزوین در بخش انیمیشن دوتیم را معرفی کرده است، تصریح کرد: سرپرست تیم اول انیمیشن آقای حسام عابدی‌ها است که محمدباقر کشمیری و حمیدرضا شکوری از اعضای این تیم هستند و تیم دوم با سرپرستی ابوالفضل سلیمی و همراهی مهدی حاجی آبادی و محمدرضا النهیو به رقابت خواهند پرداخت.

وی اذعان کرد: خوشبختانه استان قزوین در بین تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف جزو اولین استان‌هایی بود که ایده خود را به ثبت رساند و هم اکنون تیم ما وارد فاز اجرایی شده است.

این مسئول بیان کرد: در حاشیه این گردهمایی نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی بسیج در ۱۴ غرفه و در ۱۴ حوزه برپا شده که در این نمایشگاه آثار فاخری از حوزه رسانه و شبکه مردمی سایبری انقلاب تولید شده به نمایش درمی‌آید.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه شامل آثار قابل توجهی از توانمندی‌های بسیج در عرصه تولیدات تخصصی و فناوری‌های نوین در بسیج است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان