۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مراسم تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان سپاه محمدرسول الله آغاز شد
کد خبر: ۳۲۹۴۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۲ ساعت: ۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور بسیجیان استان قزوین؛

مراسم تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان سپاه محمدرسول الله آغاز شد

با حضور بسیجیان قزوینی مراسم تجمع ۲۰ هزارنفری بسیجیان استان در ورزشگاه آزادگان آغاز شد.

مراسم تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان سپاه محمدرسول الله آغاز شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ تجمع بسیجیان استان قزوین صبح امروز(پنج شنبه) همزمان با سراسر کشور با حضور بسیجیان در ورزشگار آغاز قزوین آغاز شد.

در این مراسم آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان قزوین، مسئولان استان قزوین و اقشار مختلف بسیج استان قزوین حضور دارند.
سردار محمد شاهرخی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  با اشاره به تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در استان قزوین اظهار کرد: نظر به هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن و عملیات روانی گسترده جریان سازی‌های رسانه‌ای غرب و استفاده از ابزارهای مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانور و رزمایش مردم پایه برای مقابله با این حملات و ایجاد امید در دل‌های مردم شریفمان امری ضروری است. 

وی ادامه داد: نمایش حضور و اقتدار بسیج مردمی یک راهبرد انسجام بخش و امید آفرین در شرایط جنگی اقتصادی و روانی جدید است که به امید و یاری خداوند در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: تا زمانی که رویکرد خصمانه استکبار و فضای تهدید از جانب دشمن وجود دارد، اعلام حضور و رزمایش خدمت از جانب مدافعان حریم امنیت کشور به خصوص بسیجیان دلاور و با بصیرت ادامه خواهد.
انتهای پیام/۲۰۰۲ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان