۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پرسپولیس ایران - السد قطر/ رویارویی پرسپولیس دست بسته با غول پرستاره قطری
کد خبر: ۳۲۹۰۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۹ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸؛

پرسپولیس ایران - السد قطر/ رویارویی پرسپولیس دست بسته با غول پرستاره قطری

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرسپولیس ایران - السد قطر/ رویارویی پرسپولیس دست بسته با غول پرستاره قطری
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از درخشش در مرحله یک چهارمنهایی و پیروزی جنجالی برابر تیم فوتبال الدحیل قطر در دقایق پایانی دیدار برابر این تیم پر ستاره توانست برای دومین سال متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و با وجود مصدومان فراوان این تیم اما ، برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس به دنبال آن است تا اینبار از سد حریف میلیون دلاری خود گذشته و برای اولین بار به فینال این مسابقات صعود کنند.

پرسپولیس ایران - السد قطر /رویارویی پرسپولیس دست بسته با غول پرستاره قطری

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم های السد قطر ،نسف قارشی ازبکستان  و الوصل امارات همگروه بود و با 4 برد ، 1 مساوی و 1 باخت توانست به عنوان صدرنشین گروه C مسابقات راهی مرحله بعد شود. در دور گروهی پرسپولیسی ها در 2 دیدار خود برابر تیم السد قطر توانستند ، یک برد و یک باخت را به دست آورند.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم فوتبال پرسپولیس ایران با تیم الجزیره امارات همگروه شد و با گل فوق العاده سید جلالحسینی ، سرخ پوشان ایرانی توانستند با گل زده بیشتر در خانه حریف، این تیم اماراتی را شکست دهند. نقطه عطف دیدار های تیم فوتبال پرسپولیس ایران  در لیگ قهرمانان آسیا بازی برابر الدحیل قطر بود. تیم پرسپولیس در دیدار رفت با یک گل مغلوب حریف خود شد اما در دیدار برگشت ، سرخ پوشان ایرانی توانستند با 3 گل آن هم در نیمه دوم دیدار با نتیجه ای باور نکردنی رو به روی دیدگان نزدیک به 80 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه آزادی تهران ، تیم الدحیل  را شکست دهد و توانست نوار پیروزی های این تیم را که توانسته بود 9 دیدار متوالی را در لیگ قهرمانان آسیا پیروز مسابقه باشد ، از بین برده و خود برای دومین سال متوالی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان2018  صعود کند.

پرسپولیس ایران - السد قطر /رویارویی پرسپولیس دست بسته با غول پرستاره قطری

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در این دیدار اما باید تلاش فراوانی برای شکست تیم السد قطر انجام دهد چراکه حسین ماهینی ، بازیکن خط دفاعی این تیم به دلیل پارگی رباط پایش یک فصل از  دنیای فوتبال دور خواهد بود و محسن ربیع خواه نیز به دلیل مصدومیت شدیدی که از ناحیه گردن دارد غایب این دیدار خواهد بود.همچنین کمال کامیابی نیا و محمد انصاری به دلیل 2 اخطاره بودن دیدار رفت این تیم ، برابر تیم فوتبال السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار باید از بازیکنان جوانی همچون آدام همتی استفاده کند و در صورتی که مصدومیت  جزئی بازیکنانی همچون سید جلال حسینی و یا سیامک نعمتی افزایش یابد ، دست برانکو ایووانکویچ خالی خواهد بود و در یکی از حساس ترین مرحله هایی که تیم فوتبال پرسپولیس توانسته در یک رقابت حاضر شود ،باید از بازیکنان کم تجربه استفاده کند که به احتمال فراوان به ضرر این سرمربی خبره اهل کراواسی خواهد بود. همچنین در صورتی که بشار رسن ، علی علیپور و شجاع خلیل زاده در این دیدار کارت زردی را دریافت کنند، دیدار بعدی تیمشان برابر تیم السد قطر در ورزشگاه آزادی را از دست خواند داد.

پرسپولیس ایران - السد قطر /رویارویی پرسپولیس دست بسته با غول پرستاره قطری

یکی دیگر از مشکل های باشگاه پرسپولیس اما اخراج برانکو ایووانکویچ سرمربی این تیم در دیدار برابر تیم الدحیل قطر بود و به همین دلیل او در دیدار رفت این تیم برابر السد قطر ، اجازه حضور در کنار بازیکنان خود را ندارد و باید از روی سکو ها به مشاهده این دیدار بپردازد.

تیم فوتبال السد قطر ولی از هر لحاظ آماده است و برای مثال از بازیکنانی همچون ژاوی هرناندز که زمان فوق ستاره تیم بارسلونا بوده و یا گابیبازیکن سابق اتلتیکو مادرید و همچنین ماشین گلزنی عربی ، بغداد بونجاح بهره می برد. بونجاح در مجموع 10 دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2018 ، 12 گل به ثمر رسانده و با اختلافی قابل مشاهده نسبت به سایر حریفان خود در رتبه اول گلزنان این مسابقات قرار دارد.

پرسپولیس ایران - السد قطر /رویارویی پرسپولیس دست بسته با غول پرستاره قطری

گفتنی است تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 از ساعت 18:45 روز ﺳﻪشنبه 10 مهر 1397 در ورزشگاه جاسم بن حمد  و با قضاوت ،کریشانتا پریرا از سریلانکا خواهد بود.


انتهای پیام/1404


منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان