۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افتتاح بزرگترین نیروگاه بادی کشور در قزوین و توزیع ۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکارشده
کد خبر: ۳۲۴۳۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۰ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

افتتاح بزرگترین نیروگاه بادی کشور در قزوین و توزیع ۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکارشده

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

افتتاح بزرگترین نیروگاه بادی کشور در قزوین و توزیع ۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکارشده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که اول هر هفته تقدیم حضور می‌شود.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:


دولتمردان درکی از درد مردم ندارند/ منتظر پیامدهای خوب سوال از رئیس‌جمهور هستیم 
امام جمعه موقت قزوین گفت: متاسفانه دولتمردان ما از طبقه محروم جامعه نیستند و درد محروم را درک نمی‌کنند این مسئولان نمی‌دانند درد بی پولی یعنی چی؟ مردم ما در سختی به سر می‌برند دولتمردان ما از این موضوع را درک درستی ندارند.


مردم از عملکرد ضعیف مدیران گلایه‌مندند/ توزیع 100میلیاردتومان کالای احتکارشده
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بزودی حدود 100میلیاردتومان کالای احتکارشده در سطح بازار قزوین توسط فروشگاه‌های معتبر و با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.


کشف 600 میلیار ریال کالای خارجی احتکار شده/ سپاه برای مقابله با احتکار در میدان است
جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین گفت: با همکاری وزارت صنعت، ناجا و تعزیرات نسبت به پلمپ، تشکیل پرونده و تعیین تکلیف 350 میلیاردریال کالای کشف شده و حدود 600 میلیار ریال کالای خارجی موجود در انبارها اقدام شد.


دولت باید پاسخگوی کاهش ارزش پول ملی باشد/ برخی دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مردم نیستند
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در شرایطی قرار داریم که ارزش پول ملی افت پیدا کرده و قیمت‌ها نیز نوسان زیادی دارد، بنابراین دولت باید پاسخگو باشد؛ زیرا برخی از دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مردم نیستند.


اولین نیروگاه خورشیدی پشت بامی در قزوین افتتاح شد
اولین نیروگاه خورشیدی پشت بامی با ظرفیت ۳۰ کیلووات با حضور استاندار قزوین در ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نصب و راه اندازی شد.


کاراته کای قزوینی صاحب طلای جهانی شد
ملی‌پوش شایسته و قزوینی وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان ایران به مدال طلای هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی دست یافت.


11نیروگاه تجدیدپذیر در کشور افتتاح می‌شود/ اولویت ما تامین آب شرب است
وزیر نیرو در قزوین گفت: در هفته جاری 11 نیروگاه تجدیدپذیر در سطح کشور برای آغاز بهره‌برداری آماده کرده‌ایم که از جمله آن 5 نیروگاه در استان فارس و 2 نیروگاه خورشیدی در استان تهران است.


بزرگترین نیروگاه بادی کشور در قزوین به بهره‌برداری رسید
بزرگترین نیروگاه بادی کشور در روستای سیاهپوش در منطقه طارم سفلی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و زاهدی استاندار قزوین به بهره‌برداری رسید.


کوچک‌ترین آفرودکار جهان، افتخاری برای ورزش قزوین/ استعدادی که به چشم مسئولان نمی‌آید!!
مربی محمدمهدی می‌گوید: قصد ثبت نام به عنوان رکورددار کم سن‌ترین راننده آفرود را داریم و هم‌اکنون پذیرفته‌ شده است؛ زیرا در کل جهان راننده زیر 10 سال نداریم. اما ثبت در گینس چند مرحله امتحان دارد که این امتحان‌ها هزینه‌بر است.


۱۵هزار دست لباس ویژه همایش شیرخوارگان حسینی دوخته می‌شود
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از دوخت ۱۵ هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در قزوین خبر داد.


عمده مشکل بهزیستی تامین تجهیزات پزشکی است/ اجرای بسته آموزشی‌ افراد کم‌توان ذهنی
مدیرکل دفتر توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشورگفت: عمده مشکل سازمان بهزیستی در زمینه تامین تجهیزات پزشکی است و به دنبال راهکار برای رفع مشکل هستیم.


بیش از ۲۰کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در رستورانی کشف شد
رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از کشف و توقیف مقادیری گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در یک رستوران بین راهی واقع در قزوین خبر داد.


پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران افتتاح شد
پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران با حضور مسئولان کشوری و استانی در استان قزوین افتتاح شد.


همایش"آیت روح فزا" در قزوین برگزار شد
مراسم "آیت روح فزا" ویژه بزرگداشت آیت الله تاکندی با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین برگزار شد.


تشکیل 45پرونده احتکار کالا/ نمایشگاه پائیزه برگزار نمی‌شود
دبیر کارگروه تنظیم بازار قزوین گفت: تا به امروز 45 پرونده بالای 30میلیون تومان در خصوص بازرسی از انبارها تشکیل شد که بعد از حکم قضایی به قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان اقدام به توزیع کالا می‌کنیم.


قزوین صاحب تیم فوتسال در لیگ یک کشور شد/ 3.5میلیارد تومان بودجه ورزشی شهرداری قزوین
سرمربی تیم کاسپین قزوین گفت: با فعالیت تیم فوتسال با نام شهرداری قزوین در استان برند شهرداری در سطح کشور مطرح می‌شود و اولویت اصلی استفاده از بازیکنان بومی در این تیم است.


پایان مهرماه آمار پشت نوبتی دریافت مستمری در قزوین به صفر می‌رسد
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خانواری که تحت پوشش نبودند، ‌به مرور تحت پوشش قرار خواهند گرفت و قول می‌دهم که در مهرماه همه پشت نوبتی‌های استان قزوین را به صفر برسانیم.


دانشجویان خارجی از فضایل علی ابن ابی‌طالب(ع) می‌گویند
برای آشنا شدن با دیدگاه دانشجویان غیرایرانی درمورد جایگاه و شخصیت گران‌قدر حضرت علی (ع) سری به خوابگاه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) زدیم.


اجرای رزمایش "محمد رسول الله" توسط ۱۵۰ گروه جهادی
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: مناطق هدف ما در رزمایش "محمد رسول الله" حاشیه شهرهای استان خواهد بود که توسط ۱۵۰ گروه جهادی و گروه‌های جهادی اقشار در قالب اردوهای یک، سه، هفت و ده روزه حضور پیدا خواهیم کرد.


وزارت ارشاد جلوی دروغ‌پردازی‌ رسانه‌ها را بگیرد/ دشمن نمی‌تواند اتحاد ایران و عراق را بهم بزند
عضو خبرگان رهبری گفت: اگر جلوی تفرقه‌افکنی و دروغ پردازی‌های رسانه‌ها گرفته نشود تفرقه‌ها توسط دشمن بیشتر می‌شود، لذا انتظار می‌رود مسئولین جلوی اینگونه فتنه‌گری‌ها را بگیرند.


اجرای 68پروژه عمرانی توسط سپاه در قزوین/ سپاه آماده همکاری با دولت در خدمت‌رسانی به مردم است
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: از سال 92 تا پایان سال 96 مبلغ 441 میلیارد و 55 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و تا پایان سال گذشته برای 3هزار و 16 نفر در استان قزوین اشتغال‌زایی شد.


وجود 4هزار حلقه چاه غیرمجاز/9نفر در رودخانه زیاران غرق شدند
سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به پلمپ 1300 حلقه چاه در استان گفت: در استان قزوین 8300 حلقه چاه وجود دارد که از این تعداد متاسفانه نزدیک به 4 هزار حلقه بدون مجوز هستند.


انهدام باند سارقان موتورسیکلت در تاکستان
فرمانده انتظامی تاکستان از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف 6 دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.


ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به‌بخش خصوصی واگذار می‌شود/ وجود 400پروژه نیمه‌تمام در قزوین
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: 400 پروژه دولتی نیمه تمام در استان وجود دارد که 2500میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.


طرح نظارتی بازگشایی مدارس در قزوین آغاز می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طرح نظارتی بازگشایی مدارس از دهم شهریور در استان آغاز می‌شود و تا دهم مهر ماه ادامه دارد.


اعتیاد و فقدان مهارت زندگی از دلایل طلاق در قزوین/ 22درصد طلاق‌ها منجر به سازش شد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: براساس آمار تیم کاهش طلاق بهزیستی استان در سه ماهه ابتدای سال ۹۷، ۸۴۶ پرونده از دستگاه قضایی به ما ارجاع شده که ۲۲.۳۵ درصد سازش را در پی داشته است.


فاز اول تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) بزودی افتتاح می‌شود
شهردار قزوین افتتاح فاز اول تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) در آینده نزدیک خبر داد، و گفت: احداث پروژه کمربندی شرق طبق برنامه زمان بندی پیشرفت خوبی دارد و این پروژه ترافیک شمال شهر را ساماندهی خواهد کرد.


انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان