۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل ورزش قزوین کسب طلای سریع‌ترین مرد عمودی جهان را تبریک گفت
کد خبر: ۳۲۳۲۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

با صدور پیامی؛

مدیرکل ورزش قزوین کسب طلای سریع‌ترین مرد عمودی جهان را تبریک گفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پی کسب مدال طلای رضا علیپور سنگنورد شایسته قزوینی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، پیام تبریکی صادر کرد.

مدیرکل ورزش قزوین کسب طلای سریع‌ترین مرد عمودی جهان را تبریک گفت
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ در هجدهمین دوره مسابقات سرعت سنگنوردی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ رضا علی‌پور از ایران قهرمان شد و زونگ از چین و اسپار از اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پی درخشش خیره کننده رضا علیپور سنگنورد شایسته و ارزنده قزوینی در رقابت‌های سنگنوردی سرعت هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا و کسب مدال ارزشمند طلای این رقابت‌های مهم؛ پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در سایه الطاف حضرت حضرت حق و توجهات حضرت ولی عصر(عج)؛ فرزند شایسته و ارزنده استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی بسیار ارزشمندی را برای ایران اسلامی خلق کرد و روزی رویایی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه موفق ورزش و جوانان کشورمان و استان قزوین رقم زد تا برگ زرین دیگری را برای استان همیشه قهرمان قزوین پدید آورد.

رضا علیپور ورزشکار شایسته و اخلاق مدار ورزش استان قزوین با اتکال به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(س) با کسب مدال بسیار ارزشمند طلای رشته سنگنوردی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، افتخاری بسیار ارزشمند را برای ایران اسلامی و استان قزوین رقم زد و با کسب مدال طلای رقابت های سنگنوردی سرعت بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا عزت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را موجب شد تا برای نخستین بار در تاریخ سنگنوردی کشورمان مدال طلای بازی‌های آسیایی به قهرمان اخلاق مدار قزوینی تعلق بگیرد.

در ادامه این پیام آمده است: این موفقیت بسیار ارزشمند را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه مردم همیشه قهرمان استان قزوین، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان، آحاد مردم ورزش دوست استان قزوین و خانواده این ورزشکار اخلاق مدار تبریک عرض نموده، موفقیت و توفیق سایر ورزشکاران شایسته استان قزوین در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ را از درگاه ایزد منان خواستارم.

در فینال ماده سرعت انفرادی سنگنوردی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ زونگ از کره‌جنوبی به‌علت خطای‌استارت در برابر رضا علی‌پور مسابقات را واگذار کرد تا نشان طلا از آن یوزپلنگ آسیا شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان