۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان قوای سه‌گانه با اصلاح مدیریت خود با فساد مدیران نالایق برخورد جدی کنند
کد خبر: ۳۲۱۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۷ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

ابوترابی در قزوین:

مسئولان قوای سه‌گانه با اصلاح مدیریت خود با فساد مدیران نالایق برخورد جدی کنند

ابوترابی در قزوین گفت: مسئولین قوای سه گانه باید با اصلاح مدیریت خود با فساد مدیران نالایق برخورد جدی کرده و با واگذاری کار به دست مدیران صالح و لایق راه را برای اقتدار ملت ایران هموار کنند.‌

مسئولان قوای سه‌گانه با اصلاح مدیریت خود با فساد مدیران نالایق برخورد جدی کنند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت السلام محمد ابوترابی، امام جمعه موقت تهران شب گذشته(جمعه) در برنامه‌ی عطر عاشقی که در امامزاده حسین برگزار شد، اظهار کرد:
یکی از آموزه‌های حیات بخش اسلام بحث امامت و رهبری است که نقش بسیار مهم و تعیین کننده در سعادت جامعه‌ی بشری دارد.

وی درباره مهدی باوری و مهدی یاوری تصریح کرد: شناخت امام زمان(عج) مساوی است با شناخت دین، هرکس امام زمان خود را نشناسد دین اسلام را نشناخته است و مرگش مرگ جاهلیت است؛ لذا معرفت ضروری است و مسئولیت را چند برابر می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: علمای برجسته و شهدا و کسی که در راه اسلام و امام زمان (عج)قدم برمی‌دارد، برای سعادت و تعالی خود و خانواده‌ی خود تلاش می‌کند نمونه‌هایی از مهدی یاوران هستند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)که می‌فرمایند،" اگر خدا را دوست دارید مرا اطاعت کنید و در سایه‌ی اطاعت من محبوب خدا شوید،" اذعان کرد: اطاعت پیامبر و پیشوای دین و قدم گذاشتن در راه قرآن راهی است که انسان را به یاور امام زمان تبدیل می‌کند.

ابوترابی ادامه داد: امیدواریم پروردگار به تمامی بندگان توفیق و سعادت مرهمت کند که در راهی حرکت کنند که مورد رضای خداوند و وجود مقدس امام زمان (عج) باشد.

وی عنوان کرد: تهدیدات همیشگی است، و تا زمانی که انسان در این عالم زندگی می‌کند در تهدید است، این نفس انسان است که در تمامی تهدیدها شکننده تر است و نباید انسان زمام خود را به نفس داده و اسیر آن شود.

امام جمعه موقت تهران افزود: دنیا با عقل اداره می‌شود و این انسان‌ها هستند که قصد دارند با قله‌ی عقلانیت جهان را ازدست ستمگران برهانند و بهتر است این عقل نورانی به توحید و معرفت الله باشد، لذا باید عقل و علم، ایمان در وجود انسان باشد تا به تمام مقامات و درجات برسد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌هایی چون امنیت، قدرت دفاعی، استقلال ملت ایران و مدیریت کشور به دست مردم هم اکنون در ایران اسلامی وجود دارد و باید از این سرمایه‌های به نحو احسن استفاده کنیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: مسئولین قوای سه گانه باید با اصلاح مدیریت خود با فساد مدیران نالایق برخورد جدی کرده و با واگذاری کار به دست مدیران صالح و لایق راه را برای اقتدار ملت ایران هموار کنند.‌
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان