۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سعید براتی به آغوش خانواده بازگشت
کد خبر: ۳۲۱۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۴ ساعت: ۱۰:۵۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده مرزبانی کشور خبرداد:

سعید براتی به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده مرزبانی کشور از بازگشت "سعید براتی" سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ در میر جاوه، خبر داد.

سعید براتی به آغوش خانواده بازگشت
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،سردار قاسم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش و حمایت فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی، "سعید براتی" سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ در میر جاوه، به آغوش خانواده بازگشت.

سعید براتی به آغوش خانواده بازگشت

حدود ساعت ۲۰ شب ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۶ در منطقه مرزی میرجاوه و بین پاسگاه میل ۱۰۰، ۱۲ مامور مرزبانی نیروی انتظامی شامل ۹ سرباز و ۳ نیروی کادر که برای گشتزنی و جلوگیری از ورود اشرار و تروریست‌ها به کشور به منظور تعویض پست راهی منطقه مرزی چاهندو در میرجاوه سیستان و بلوچستان شده بودند، در کمین تروریست‌ها گرفتار شدند.

تروریست‌های مسلح که در خاک پاکستان کمین کرده بودند با استفاده از سلاح دوربرد شروع به تیراندازی کردند که در این حادثه ۱۰ مرزبان به شهادت رسیدند و ۲ سرباز را مجروح  می کنند و با ربودن یکی  از این دو سرباز مجروح  به نام سعید براتی به خاک پاکستان گریختند.

به‌دنبال این حادثه تلاش‌ها برای آزادی سرباز ربوده شده به نام سعید براتی آغاز شد تا اینکه روز۲۷ شهریور ۹۶ فرمانده مرزبانی ناجا گفت: «سعید براتی زنده است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم.» در همین حال پدر سعید نیز ضمن ابراز امیدواری برای آزادی پسرش از تماس‌های مرموزی گفت که در چند روز توسط فردی ناشناس برقرار و ادعا شده بود که درصورت پرداخت پول، سرباز ربوده شده آزاد می‌شود. 

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان