۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استاندار قزوین: باید بررسی شود چقدر آمار و ارقام اشتغال‌زایی صحت دارد
کد خبر: ۳۲۱۱۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۳ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

ارائه آمارهای غیرواقعی صدای استاندار را هم درآورد؛

استاندار قزوین: باید بررسی شود چقدر آمار و ارقام اشتغال‌زایی صحت دارد

استاندار قزوین گفت: هم اکنون تفاوت‌هایی بین پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال وجود دارد، بنابراین چنین بررسی‌هایی نشان خواهد داد که چگونه عمل کرده‌ایم.

استاندار قزوین: باید بررسی شود چقدر آمار و ارقام اشتغال‌زایی صحت دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در کارگروه اشتغال استان قزوین ضمن تشکر از پیگیری و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه کارگروه اشتغال اظهار کرد: در آمار و ارقام اشتغال‌زایی که ارائه شد باید بررسی صورت بگیرد و برآورد شود که این آمار چقدر صحت دارد.

وی افزود: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات باید دقت بالایی داشته باشند چراکه ما به دنبال آمار واقعی هستیم.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون تفاوت‌هایی بین پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال وجود دارد، بنابراین چنین بررسی‌هایی نشان خواهد داد که چگونه عمل کرده‌ایم؛ ضمن اینکه می‌بایست در مناطق کمتر توسعه‌یافته مانند آوج فعالیت خود را گسترده‌تر کنیم.

زاهدی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی با بانک‌ها ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به استعلامی که بانک‌ها درخواست می‌دهند پاسخگو باشند.

وی اذعان کرد: درباره طرح‌های اشتغال‌زایی فراگیر باید اطلاع‌رسانی وسیع‌تری صورت بگیرد ضمن اینکه سرمایه‌گذارانی که به بانک معرفی می‌شوند، اگر کارشان را نیمه‌کاره رها کردند اعلام شوند تا پرونده آن‌ها از پیگیری خارج شود.

استاندار قزوین در پایان سخنان خود تصریح کرد: با اینکه استان قزوین نسبت به بسیاری از استان‌ها در حوزه اشتغال وضعیت مناسبی دارد، اما اگر کم‌توجهی از سوی دستگاه‌ها و بانک‌ها اتفاق بیفتد شرایط فعلی افول کرده و به مشکل برمی‌خوریم.

در ادامه این جلسه حبیبی معاون هماهنگی و اقتصادی با اشاره به طرح‌های فراگیر بیان کرد: در پیگیری طرح‌های ملی توسط استاندار با بانک‌های کشوری مذاکراتی صورت گرفته و رقم‌های قابل‌توجهی اخذشده است، به‌عنوان‌مثال اخیراً از صندوق توسعه ملی برای دو واحد که طرح‌های قابل‌توجهی هم داشتند اعتبارات ۵۰ میلیارد تومانی توسط استاندار اخذشده است.

حبیبی گفت: تا پایان مردادماه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران را در حوزه‌های تولید، اعطای تسهیلات و اشتغال اخذ خواهم کرد، دستگاه‌هایی که بی‌توجهی می‌کنند شناسایی می‌کنیم و به استاندار ارائه خواهم کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان