۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۰۰۰دستگاه اتوبوس از قزوین میزبان زائران پیاده‌روی اربعین است
کد خبر: ۳۲۱۰۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۲ ساعت: ۱۴:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری:

۱۰۰۰دستگاه اتوبوس از قزوین میزبان زائران پیاده‌روی اربعین است

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: تعداد اتوبوس‌های پیش بینی شده برای همایش اربعین ۴۰۰۰ دستگاه است که مقرر شده ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس توسط استان قزوین مدیریت شود.

۱۰۰۰دستگاه اتوبوس از قزوین میزبان زائران پیاده‌روی اربعین است
به گزارش خبرذنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ایرج زاهدپور، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه کمیته زیرساخت‌های ستاد اربعین بیان کرد: در اسرع وقت از موکب‌ها و فعالیت‌های انجام شده در راستای پیاده روی اربعین شده بازدید میدانی خواهد شد تا در جریان برنامه‌ها و اجرائیات این همایش بزرگ قرار گرفته و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به مساعد بودن هوا پیش بینی می‌شود امسال نسبت به سال‌های گذشته تقاضای بیشتری برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی وجود داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: ضروری است همه مسئولین مربوطه اهتمام ورزند تا خدمت رسانی مناسب به زائران ارائه شود، همچنین مشکلات سال گذشته مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و تدابیری اندیشیده شود تا امسال شاهد مشکلات پیش نباشیم.

وی تاکید کرد: تمام برنامه‌های طراحی شده و نیز امور مربوط به تبدیل پول و فعالیت‌های بانکی از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی شود.

زاهدپور تعداد اتوبوس‌های پیش بینی شده برای همایش اربعین را 4000 دستگاه عنوان کرد.

وی اذعان کرد: مقرر شده 1000 دستگاه اتوبوس توسط استان قزوین مدیریت شود، همچنین استان قزوین دارای دو قرارگاه دو قرارگاه داخلی آوج و مهران و ۴ قرارگاه که متولی آن مردمی در کشور عراق است و روزانه آمادگی پذیرایی 5000 زائر در مهران، 2000زائر در کربلا، 2500 زائر در نجف و 20000زائر در مسیب را خواهد داشت.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در پایان ابراز کرد: دستگاه‌های ذیربط در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم بزرگ با یکدیگر تعامل داشته باشند تا استان بتواند به تعهد خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان