۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کاراته کاهای قزوینی در نخستین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته
کد خبر: ۳۱۹۷۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۴ ساعت: ۱۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

اخبار ورزشی قزوین؛

کاراته کاهای قزوینی در نخستین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته

فدراسیون جهانی کاراته نخستین رنکینگ ویژه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را اعلام کرد که طی آن، نام علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی دو ملی پوش قزوینی هم به چشم می‌خورد.

کاراته کاهای قزوینی در نخستین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

کامپوند تیمی و میکس شانس اول مدال‌آوری تیراندازی با کمان

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با حضور اسماعیل عبادی به دنبال تکرار اتفاقات خوب اینچئون است.

تیم ملی تیراندازی با کمان در دوره گذشته بازی‌های آسیایی در بخش انفرادی توسط اسماعیل عبادی در کامپوند به مدال طلا رسید، مدالی که نخستین مدال طلای تیراندازی با کمان در ادوار بازی‌های آسیایی لقب گرفت.

تیم کامپوند مردان هم در این رقابت‌ها به مدال نقره رسید تا با این نتایج تیرکمان نقش مهمی در جایگاه کاروان ایران داشته باشد.با نتایج کمانداران در دوره قبل همه انتظار داشتند تا جاکارتا آوردگاه دیگری باشد تا نمایندگان ایران در آن بدرخشند اما میزبان این دوره از بازی‌ها با حذف بخش انفرادی کامپوند یکی از شانس‌های مدال طلا را از کاروان ایران گرفت.حالا و با این شرایط کامپوند تیمی مردان شانس اول مدال آوری هستند.

در میکس تیم هم می‌توان شانس مدال را برای ایران در نظر گرفت اما در تیمی بانوان کار کمی سخت است و با توجه به رقبای آسیایی باید برای کسب مدال کمی هم به چاشنی شانس امید داشت.

تیم ملی تیروکمان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با 13 کماندار یعنی زهرا نعمتی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی و عرفان ارژنگی پور (جوان‌20 ساله و مستعد) در ریکرو زنان و مردان و اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم‌پور، نیما محبوبی، پریسا براتچی، فرشته قربانی، مینو عابدی و راحله فارسی در کامپوند زنان و مردان راهی اندونزی خواهد شد.طبق برنامه مسابقات کمانداران از 30 مرداد تا 66 شهریور در ریکرو تیمی و انفرادی زنان و مردان، کامپوند تیمی زنان و مردان و میکس ریکرو و کامپوند شانس خود را برای کسب مدال امتحان می کنند.

حسین زنجانیان 29 مردادماه رقابت خود را آغاز می‌کند
طبق اعلام مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی، ورزشکاران کشورمان از 29 مرداد ماه سال جاری لغایت 9 شهریورماه در بخش‌های کوهستان،جاده و پیست به رقابت می‌پردازند و طی آن حسین زنجانیان ملی پوش ارزنده استان قزوین در روز نخست به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

اولین نماینده کشورمان حسین زنجانیان خواهد بود که در روز 29 مردادماه در رشته دانهیل به رقابت با حریفان خود می‌رود.

آخرین نمایندگان کشورمان نیز محمد دانشور و احسان خادمی هستند که در روز پایانی در رشته کایرین شرکت می کنند.کاروان دوچرخه‌سواری کشورمان با 14 ورزشکار متشکل از دو ورزشکار در بخش بانوان و دوازده ورزشکار در بخش آقایان به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی اعزام می‌شوند.

بهمن عسگری: امیدوارم با کسب مدال طلا بدهی بازی‌های آسیایی به خودم را تسویه کنم

ملی‌پوش ارزنده استان و تیم ملی کاراته گفت: اعتقاد دارم بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی دو مدال به من بدهکار هستند و امیدوارم با کسب طلا در اندونزی بدهکاری این مسابقات به خودم را تسویه کنم.

بهمن عسگری ملی پوش ارزنده کاراته استان و تیم ملی کشورمان در خصوص شرایط خود در آستانه بازی‌های آسیایی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی کاراته بعد از تعطیلات عید نوروز با تمهیدات و برنامه‌های کادرفنی به صورت منظم برگزار شده است و در رویدادهای تدارکاتی خوبی نیز حضور داشتیم. شرایط من نیز در مسابقات تدارکاتی خوب بوده است. همچنین با صلاحدید کادرفنی به خاطر فاصله کوتاه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تا بازی‌های آسیایی و احتمال تشدید مصدومیتم، تنها در کومیته تیمی در اردن حضور داشتم.

ملی‌پوش وزن 75 کیلوگرم کاراته ایران در خصوص عدم حضور در دوره گذشته بازی‌های آسیایی و انگیزه‌هایش برای کسب بهترین نتیجه در این دوره عنوان کرد: ابتدا باید بگویم با وجود عدم حضور در بازی‌های آسیایی دوره گذشته به خاطر کسب مدال طلا توسط سعید حسنی‌پور خدا را شکر کردم و اولین نفر نیز به او تبریک گفتم. بعد از عدم حضور در اینچئون نیز دو دوره در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شدم و روز به روز بهتر و بهتر شدم.

وی در خصوص تکرار مدال طلای گذشته کاراته ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: در مصاحبه‌های گذشته گفتم و همچنان اعتقاد دارم که بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی دو مدال به من بدهکار هستند. این مسئله را در ذهن خود نیز گنجاندم و امیدوارم با کسب مدال طلا بدهکاری بازی‌های آسیایی به خودم را تسویه و جامعه کاراته را خوشحال کنم.

کاراته کاهای قزوینی در نخستین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته ویژه المپیک ۲۰۲۰
فدراسیون جهانی کاراته نخستین رنکینگ ویژه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را اعلام کرد که طی آن، نام علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی دو ملی پوش قزوینی هم به چشم می‌خورد.

در پایان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اردن، فدراسیون جهانی با لحاظ کردن نتایج کاراته کاها در این رویداد، اولین رنکینگ رسمی المپیک ۲۰۲۰ را در سه وزن منهای ۶۷، ۷۵ و به اضافه ۷۵ کیلو گرم مردان اعلام کرده که بر این اساس، در وزن ۷۵ کیلوگرم علی اصغر آسیابری نایب قهرمان آسیا ۲۰۱۸ با ۶۹۰ امتیاز بعد از بشیر النجار اردنی، نامش در ردیف دوم المپیکی ها ثبت شده است.

در وزن منهای ۶۷ کیلو گرم مردان، امیررضا میرزیی با ۳۹۰ امتیاز در جایگاه دهم این وزن ایستاده است.

درخشش تیم ووشو بانوان استان در مسابقات سبک شائولین چوان قهرمانی کشور
در پایان رقابت‌های ووشو سبک شائولین چوان قهرمانی کشوردر رامسر، نازنین فاطمه کشتکار حسین آبادی در نونهالان سوم شد و لاله عزیزی و وحیده تاجیک در رده‌ی سنی بزرگسالان به ترتیب به طلا و نقره دست یافتند.

آزیتا نوروز پور و معصومه السادات ذاکری هدایت تیم استان را بر عهده داشتند.این مسابقات با شرکت ۲۸۰ ووشوکار در سالن شهید چمران رامسر برگزار شد.

مرحله جدید اردوی تیم ملی بسکتبال دختران جوان ایران در قزوین برگزار می‌شود
دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال دختران جوانان ایران در حالی به میزبانی خانه بسکتبال قزوین برگزار می شود که افسانه حسن نایبی بعنوان سرمربی تیم ملی و فاطمه آقازادگان، فائزه ایزدی و سارا الله یار بعنوان ملی پوشان قزوینی در این اردو حضور خواهند داشت.

تیم ملی بسکتبال جوانان دختر قرار است برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند، رقابت‌هایی آبان ماه به میزبانی بنگلور هند برگزار می‌شود، این اردو از ۱۷ تا ۱۹ مرداد در خانه بسکتبال قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان