۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رایزنی با قوه قضاییه برای برخورد با اخلالگران بازار/ ضوابط برخورد به زودی اعلام می‌شود
کد خبر: ۳۱۹۰۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۰ ساعت: ۱۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

لاریجانی در جلسه علنی مطرح کرد؛

رایزنی با قوه قضاییه برای برخورد با اخلالگران بازار/ ضوابط برخورد به زودی اعلام می‌شود

رئیس مجلس گفت: برای برخورد با اخلالگران بازار قوه قضاییه رایزنی‌هایی صورت گرفته است و ضوابط برخورد با اخلالگران اقتصادی تا شنبه اعلام می‌شود.

رایزنی با قوه قضاییه برای برخورد با اخلالگران بازار/ ضوابط برخورد به زودی اعلام می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ،کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 10 مرداد) طی تذکر شفاهی اظهار کرد: باتوجه به مشکلات فعلی کشور ضرورت دارد که بیشتر جلسات مجلس به مباحث اقتصادی پرداخت شود.

وی با بیان اینکه شرایط کشور عادی نیست و باید جلساتی درباره حل مشکلات اقتصادی برگزار کنیم، ادامه داد: همچنین لازم است تیم اقتصادی دولت تغییر کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا تاکید کرد: برخی افراد در بخش خصوصی و دولتی در اقتصاد کشور فساد ایجاد کرده و کالاهای ضروری مردم را انبار می‌کنند که ضرورت دارد برخورد جدی با آنها شود.

دلخوش با تاکید بر ضرورت پاسخگویی رئیس جمهور در این شرایط به ملت گفت: اگر رئیس جمهور با مردم صحبت می‌کرد شاید این مشکلات عدیده اقتصادی ایجاد نمی‌شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: نمایندگان مجلس درباره ترمیم کابینه نامه‌ای را تهیه کرده‌اند و به رئیس جمهور رسیده است، این مطالبه شما کاملا به حق است که باید یک تیم اقتصادی قوی سرکار بیاید.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین درباره برخورد با اخلالگران اقتصادی‌ هم با قوه قضاییه صحبت شده است و احتمالا تا روز شنبه ضوابطی را در این زمینه اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان