۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آلودگی مسئولان به کسب ثروت‌های نامشروع عامل بدبینی مردم است
کد خبر: ۳۱۷۸۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۳ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

معاون مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه:

آلودگی مسئولان به کسب ثروت‌های نامشروع عامل بدبینی مردم است

معاون مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: مهم‌ترین تهدیدی که موجب می‌شود مردم نسبت به ما بدبین شوند؛ آلودگی به خواسته‌های نفسانی همچون کسب ثروت نامشروع، ایجاد فساد در جامعه و بی توجهی برای از بین بردن فساد است.

آلودگی مسئولان به کسب ثروت‌های نامشروع عامل بدبینی مردم است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام عبداللهی دادستان ویژه روحانیت تهران و معاون مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین که در سالن اجتماعات عدالت دادگستری کل استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: مجموعه حفاظت و اطلاعات در قوه قضاییه در کنار سایر نهادهای امنیتی به عنوان یک مجموعه مکمل تلقی می‌شود.

وی افزود: صیانت از حریم دستگاه قضا اقتضا می‌کند که خدمتگزارانی با عنوان حفاظت و اطلاعات، وظایف مورد نظر را بررسی و مدیریت کرده و به اجرا بگذارند.
دادستان ویژه روحانیت تهران تصریح کرد: شناخت ظلم و فساد و از بین بردن آنها یا ظلم‌ستیزی از وظایف این مرکز است؛ چراکه نگاه مردم به نظام جمهوری اسلامی با نگاه به دستگاه قضا، نگاهی فطری پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: هضم هر خطا و لغزشی که توسط سایر خادمین جامعه رخ دهد بسیار آسان است؛ اما پذیرش هر خطا و لغزشی که از سوی دستگاه قضایی ایجاد شده باشد، قابل پذیرش نیست.

معاون مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه عنوان کرد: انتظار مردم و متدیین در نظام از دستگاه قضا صیانت از انفس، اموال، حریم و حرمت جامعه اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هر اتفافی که بیفتد مردم برای تظلم خواهی به ما مراجعه می‌کنند؛ اگر در قبال مراجعات مردم ظلم ستیزی کردیم، دعا و تکریم مردم در توفیقات ما تاثیرگذار خواهد بود؛ اما اگر در این مراجعات بدبینی آنها نسبت به عملکرد دستگاه قضا افزایش یابد حتما با خزلان در زندگی فردی و اجتماعی روبه‌رو خواهیم شد.

وی تاکید کرد: وابستگی ما به حب دنیا و ذخائر دنیوی و زر و زیور موجب می‌شود تا از خدمت در جامعه اسلامی عقب بمانیم.

این مقام مسئول بیان کرد: مهم‌ترین تهدیدی که امروز موجب می‌شود تا مردم نسبت به ما بدبین شوند؛ آلودگی به خواسته‌های نفسانی همچون کسب ثروت نامشروع، خواسته‌های نفسانی در مسیر دست یافتن به هوا و هوس جنسی، ایجاد فساد در جامعه و بی توجهی برای از بین بردن فساد و رسیدن به قدرت ناموزون و کاذبی است که ممکن است از طریق غیرمشروع تحصیل شود.
وی تصریح کرد: روزگاری می‌توانیم مدعی شویم خادم خوبی هستیم که مراجعین با گریه وارد مجموعه و با خنده خارج شوند، زمانی می‌توانیم مدعی عدالت در دستگاه قضا باشیم که به ما نسبت‌های ناروا برای اخذ رشوه و هوسبازی و بی‌عدالتی و حق‌کشی به لسان مردم جامعه نداشته باشیم.

دادستان ویژه روحانیت تهران در پایان عنوان کرد: انتظار ریاست محترم قوه قضائیه و دست‌اندرکاران مدیریتی دستگاه قضایی، حفظ حرمت و حریم انسانی مردم و تکریم به کسانی است که با ناامیدی به ما مراجعه می‌کنند و همچنین ایجاد عدالت به معنای واقعی و از بین بردن ظلم و فساد در جامعه است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان