۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۶۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان:

طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در قزوین اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین گفت: طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز سال ۹۷ از بهمن ماه در سراسر استان آغاز شده است.

طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در قزوین اجرا می‌شود
علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 97 اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت افزود: از سوی دیگر ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشهای مردمی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به زمان اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 97 بیان کرد: این طرح از بهمن 96 آغاز و تا 31 فروردین سال 97 ادامه می‌یابد.

این مسئول بیان کرد: اطلاع‌رسانی عمومی از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و جراید و تشریح اهداف و چگونگی اجرای طرح و نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی از طریق مسئولان ذیربط در استان و نیز استفاده از ظرفیت حداکثری اتاق‌های اصناف و سایر تشکل‌های مرتبط در این طرح پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: ستاد خبری سازمان با شماره تلفن 124 آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد وانتقاد و شکایت مردمی بوده و به شهروندان اطمینان خاطر داده می شود به کلیه شکایات و گزارشات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و اعلام نتیجه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اولویت گرو ه کالایی گفت: البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار لبنیات و شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، میادین میوه وتره بار در اولویت کالایی قرار قرار دارند.

به گفته وی، در بخش خدماتی نیز شامل شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

پرزحمت اذعان کرد: در طرح نورورزی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات در اتوبوس‌های ویژه براساس ضوابط و مقررات، نظارت بر نحوه ارائه خدمات پارکینگ‌ها، توقف‌گاه‌ها، خشکشویی و قالیشویی، استقرار تیم‌های بازرسی در قالب تیم‌های سیار و ثابت در مراکز عمده عرضه کالا و میادین میوه و تره بار، پایانه‌‎های مسافربری بین شهری، و نیز نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و سطح شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان