۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بزرگترین واحد جوجه کشی خاورمیانه در آبیک افتتاح شد
کد خبر: ۲۱۴۷۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

بزرگترین واحد جوجه کشی خاورمیانه در آبیک افتتاح شد

با حضور معاون اول رئیس جمهور بزرگترین واحد جوجه‌کشی جوجه یک روزه خاورمیانه در شهرستان آبیک افتتاح شد.

بزرگترین واحد جوجه کشی خاورمیانه در آبیک افتتاح شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین، پیش از ظهر امروز(سهشنبه) با حضور معاون اول رئیس جمهور بزرگترین واحد جوجه‌کشی جوجه یک روزه خاورمیانه در شهرستان آبیک افتتاح شد.

شرکت مرغک با ظرفیت ۴۰ میلیون قطعهدر سال و با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه جوجه یک روزه با میزان اشتغالزایی ۷۴ نفر و نیز با حجم سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

با افتتاح این پروژه صنعت مرغ تخم‌گذار کشور ۵۰ درصد این صنعت در اختیار شرکت مرغک با قدمت ۳۸ سال می‌باشد، شاهد تحول چشمگیری در زمینه کیفیت و تولید بهتر و بیشتر خواهد بود.

در کنار این کارخانه دو پروژه جانبی دیگر بنام پخت ضایعات و سیستم سپتینگ نیز راه‌اندازی می‌شود که هر دو پروژه در راستای توسعه پایدار و حفظ محیط عمل می‌کنند.

شرکت مرغک اولین پرورش دهنده اجداد تخم‌گذار و نماینده انحصاری نژاد های‌لاین در ایران و تأمین کننده ۶۵ درصد جوجه یک روزه مادر تخم‌گذار کشور می‌باشد.

است شرکت بزرگترین پرورش دهنده مرغ تخم‌گذار در ایران است و با داشتن ۸ فارم مادر تخم‌گذار در استان‌های البرز، خراسان رضوی، قم، قزوین و آذربایجان شرقی بیش از ۴۰ سال است که در حال فعالیت می‌باشد.

در حال حاضر تأمین کننده بیش از ۴۵ درصد جوجه یک روزه تخم‌گذار تجاری کشور بوده و با داشتن ۴ کارخانه جوجه‌کشی و رعایت کردن تمامی موازین بهداشتی و به کارگیری روش‌های علمی روز دنیا و برخورداری از تیمی مجرب تمامی توان خود را جهت تولید جوجه با کیفیت بالا به کار گرفته و رضایت مشتری همواره هدف اصلی و راهبردی شرکت بوده است.

شرکت مرغک با هدف ارتقا کیفی و کمی تولید جوجه یک روزه تخم‌گذار در کشور اقدام نموده است که کلیه مطالعات و طراحی کارخانه توسط کارشناسان این شرکت انجام شده است که در آبان سال ۹۲ آغاز در در این روز به با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع در شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

ظرفیت کارخانه شرکت مرغک ۴۰ میلیون عدد تخم مرغ در سال است که دارای ۴۰ دستگاه ستر و ۱۴ دستگاه هچر می‌باشد و در نوع خود بزرگترین کارخانه جوجه‌کشی تخم‌گذار در خاورمیانه می‌باشد. 

دستگاه‌های جوجه‌کشی از شرکت پیترسام بلژیک خریداری شده است.
انتهای پیام/1404

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان