۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تیم تکواندو نوجوانان قزوین مقام چهارم کشور را کسب کرد
کد خبر: ۲۱۰۷۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۳ ساعت: ۱۲:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرفنی تیم‌های تکواندو استان:

تیم تکواندو نوجوانان قزوین مقام چهارم کشور را کسب کرد

امید منفرد گفت: تیم تکواندو نوجوانان استان قزوین در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی کانادا موفق به کسب مقام چهارم در کشور شدند.

تیم تکواندو نوجوانان قزوین مقام چهارم کشور را کسب کرد

امید منفرد، مدیر فنی تیم‌های تکواند استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار کرد: تیم تکواندو نوجوانان استان قزوین با یک مدال نقره و دو مدال برنز موفق به کسب مقام چهارم در مسابقات قهرمانی کشور شدند.

وی تشریح کرد: تیم قزوین در این پیکارها در روز اول و در اوزان فرد، وزن  اول آرین آرش، وزن سوم محمد کشاورز، وزن پنجم سعید محمدی، وزن هفتم مهران برخورداری،  وزن نهم محمد بیگلری و در روز دوم اوزان زوج ، وزن دوم  محمد آجرلو، وزن چهارم  ابوالفضل کلهر، وزن ششم علیرضا محمدی، وزن هشتم حسام لالویان، وزن دهم مسعود رضایی مبارزه کردند.

این مسئول با بیان اینکه این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، گفت: این مسابقات برای انتخابی مسابقات نوجوانان جهانی کانادا برگزار شد که تمامی استان‌ها با تمام نیرو و قوای خود و با بازیکنان مدال آور آسیایی و جهانی خود  در دوره های گذشته شرکت کرده بودند.

مدیر فنی تیم‌های تکواندو استان قزوین تصریح کرد: مهران برخورداری در بازی دوم توانست حریف نام دار ملی پوش خود و دارنده چند مدال طلا و ستاره مسابقات دوره های گذشته را مغلوب کند و به دور بعدی راه یابد و سرانجام در بازی پنجم مقابل حریف نامی خود از تهران مغلوب و به مدال نقره دست یافت.

منفرد در ادامه اضافه کرد:حسام لالویان نیز در وزن هشتم توانست حریفان خود در سه مسابقه حذف نماید و سرانجام در بازی چهارم مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز قناعت کرد.

وی افزود: در وزن سوم نیز محمدرضا کشاورزی پس از دو پیروزی در بازی سوم خود به مصاف حریفی از گیلان به میدان رفت و علی رغم تلاش های فراوان در راند طلایی مغلوب این حریف شد و مدال برنز گرفت و در وزن نهم نیز بیگلری در مسابقه پای مدال در راند طلایی باخت و سایر بازیکنان هم در دور سوم مقابل بازیکنان نامدار کرج و تهران مسابقات خود را واگذار کردند.

مدیر فنی تیم‌های تکواندو استان قزوین عنوان کرد: آرین آرش، محمدرضا کشاورزی، مهران برخورداری، حسام لالوئیان و ابوالفضل کلهر از این ده وزن به دور دوم انتخابی تیم ملی که ۱۴ مرداد برگزار خواهد شد راه یافتند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان