۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اقدام مدیریت شهری در راه‌اندازی نهضت شبانه آسفالت قابل تقدیر است
کد خبر: ۲۰۷۲۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۱۳:۳ ↗ لینک کوتاه

نماينده ولي‌فقيه در استان:

اقدام مدیریت شهری در راه‌اندازی نهضت شبانه آسفالت قابل تقدیر است

آیت الله عابديني گفت: نهضت شبانه آسفالت در قزوين اقدامي قابل تقدیر و ارزشمند از سوی مجموعه مدیریت شهری قزوین براي ارائه خدمات رفاهي به شهروندان است.

اقدام مدیریت شهری در راه‌اندازی نهضت شبانه آسفالت قابل تقدیر است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، آیت الله عبدالکريم عابديني نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين، فصيحي‌رامندي رئيس شوراي شهر، نصرتي شهردار، داودي رئيس کميسيون حمل و نقل شورا و ساير مسوولان شهري شبانه از پروژه نهضت آسفالت شبانه در مسير خيابان شهيد انصاري غربي بازديد کردند.
نماينده ولي‌فقيه در استان در اين بازديد شبانه گفت: نهضت شبانه آسفالت در قزوين اقدامي قابل تقدیر و ارزشمند ازسوی مجموعه مدیریت  شهری قزوین براي ارائه خدمات رفاهي به شهروندان است.

وي با تشکر و قدرداني از مديريت شهري قزوين براي همراهي و همدلي در اجراي اين پروژه به صورت شبانه افزود: اين موضوع بسيار ارزشمند است که شهروندان زماني که از خواب بيدار مي‌شوند شاهد تلاش شبانه آسفالت شهرداري هستند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مردم قزوين مردمان قدرداني هستند و قدر اين زحمات را مي‌دانند که چقدر مديريت شهري براي اجراي پروژه‌ها تلاش مي‌کند تا اين رفاه به صورت شبانه ايجاد شود.

نهضت شبانه آسفالت در قزوين، احترام به حقوق شهروندان است

مسعود نصرتي، شهردار قزوين در اين بازديد گفت: اجراي نهضت شبانه آسفالت در قزوين احترام به حقوق شهروندان را به دنبال دارد.

وي با بيان اينکه اين پروژه در شب با آرامش بيشتر و منظم‌تر اجرايي مي‌شود،گفت: در گذشته فقط رفتگران در شب بيدار بودند اما اکنون سازمان پارک‌ها و فضاي سبز، سازمان ترافيک و برخي از پيمانکاران در شب پروژه‌هاي عمراني خود را اجرا مي‌کنند و اين مهم فقط در راستاي رفاه حال شهروندان است.

شهردار قزوين به توليد کارخانه آسفالت شهرداري قزوين با کيفيت مناسب و استاندارد اشاره و بيان کرد: اکنون کارخانه آسفالت شهرداري قزوين علاوه بر تامين نياز خود به ساير شهرهاي همجوار نيز خدمات ارائه مي‌کند.

نصرتي با تصريح اينکه ماشين‌آلات خوبي براي آسفالت شهر وجود دارد،گفت: کيفيت آسفالت به گونه‌اي است که هر 10 سال يک بار معابر شهر آسفالت مي‌شوند و اگر آسفالتي نياز به مرمت داشته باشد با دستگاه تراش آسفالت با کيفيت مناسب ترميم مي‌شود.

شهردار قزوين بيان کرد: در يک سال و نيم گذشته 25درصد از معابر اصلي شهر به مساحت 4هزار و 300هکتار آسفالت شده است.

وي بيان کرد: قبل از شروع سال هر ساله مکاتباتي با سازمان‌هاي خدمات‌رسان صورت مي‌گيرد تا در مسيرهاي که مي‌خواهند حفاري کنند به شهرداري اعلام کنند تا آسفالت در آن مکان صورت نگيرد و اين همکاري باعث شده با مشکلات کمتري در شهر در زمان حفاري‌ها روبرو شويم.

اين مقام مسئول بيان کرد: همدلي و اتحاد بين کارکنان شهرداري، مديران و مردم باعث شده تا با قوت بيشتري خدمات در شهر ارائه شود.

وي افزود: اعضاي شوراي شهر همراهي خوبي با شهردار براي اجراي اين پروژه دارند و بارها از اين پروژه بازديد کردند.

نصرتي بيان کرد: شهرداري قزوين توانسته با تشکيل تيم تخصصي، توليد و پخش آسفالت با کيفيت و خريد مصالح مرغوب، آسفالت معابر شهر قزوين را با کيفيت بهتر و رضايت‌مندي بيشتر انجام دهد.

فعاليت شبانه 100نفر در اجراي آسفالت معابر قزوين

سيد محمدعلمي، سرپرست معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين نيز در اين بازديد گفت: اکنون در اين مسير پنج اکيپ فعاليت مي‌کنند که 100نفر مشغول به کار هستند.

وي افزود: ساعت شش صبح مسيرهاي که شبانه آسفالت در آنجا اجرا مي‌شود آماده بهره‌برداري هستند.

علمي اظهار کرد: در نهضت آسفالت شبانه از تمام ظرفيت نيرو انساني و ماشين‌آلات براي افزايش کيفيت آسفالت استفاده مي‌شود تا شاهد رضايت‌مندي شهروندان باشيم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان