۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین قزوین حامی معنوی سومین کنفرانس تجربه کاربری ایران شد
کد خبر: ۱۷۷۰۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۴ ساعت: ۱۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مؤسس جامعه‌ تجربه کاربری استان قزوین:

قزوین حامی معنوی سومین کنفرانس تجربه کاربری ایران شد

مؤسس جامعه‌ تجربه کاربری استان قزوین اذعان کرد: گروه جامعه‌ تجربه کاربری قزوین حامی معنوی سومین کنفرانس تجربه کاربری ایران شد.

 قزوین حامی معنوی سومین کنفرانس تجربه کاربری ایران شد
میلاد صفاجوی، مؤسس جامعه‌ تجربه کاربری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: تجربه‌ کاربری یک فرهنگ در طراحی محصول و خدمات است که ترویج آن منجر به ارتقای کیفیت زندگی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در بازار رقابتی امروز، توجه به اصول «تجربه کاربری» و ارائه محصولات و خدمات «رضایت بخش» یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش فروش است.
صفاجوی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مراکز رشد در سال‌های اخیر، تفهیم تجربه‌ کاربری به شرکت‌های مستقر جهت فروش و ارزش‌آفرینی بهتر است.
وی افزود: کنفرانسی تحت عنوان تجربه‌ کاربری با شعار «ارتقای سطح کیفی زندگی» به همت جامعه تجربه کاربری شیراز ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ۹۵ در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد که جامعه تجربه کاربری قزوین به عنوان حامی معنوی و رسانه‌ای در برگزاری این کنفرانس مشارکت خواهد داشت.
مؤسس جامعه‌ تجربه کاربری قزوین اذعان کرد: مخاطبین این کنفرانس؛ شرکت‌های نوپا، طراحان، گرافیست‌ها، تولیدکنندگان، مدیران تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت، علاقه‌مندان به فناوری اطلاعات و کلیه کسانی هستند که به کیفیت خدمات یا محصول خود اهمیت می‌هند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان