۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌های مواصلاتی استان همچنان درگیر کولاک/ مسیر قزوین_تهران باز است
کد خبر: ۱۱۵۷۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس‌راه استان قزوین خبر داد

راه‌های مواصلاتی استان همچنان درگیر کولاک/ مسیر قزوین_تهران باز است

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از ادامه کولاک در برخی مسیرهای مواصلاتی قزوین خبر داد و افزود: مسیر قزوین_تهران باز است و تردد به صورت عادی صورت می‌گیرد.

راه‌های مواصلاتی استان همچنان درگیر کولاک/ مسیر قزوین_تهران باز است
بهرام زینعلی در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شب گذشته و کولاک و لغزندگی جاده‌ها، چند مسیر ارتباطی استان بسته شده است.
وی افزود: محور آزاد راه قزوین _رشت و جاده ارتباطی در گردنه کوهین در جاده قدیم قزوین_رشت همچنان مسدود است و تردد در این مسیرها امکان‌پذیر نمی‌باشد.
رئیس پلیس‌راه استان قزوین تاکید کرد: محورهای مواصلاتی قزوین_زنجان و قزوین _همدان نیز همچنان به دلیل کولاک شدید مسدود می‌باشد.
وی درباره دیگر راه‌های مواصلاتی استان اعلام کرد: مسیرهای قزوین_کرج، قزوین_تهران و جاده بوئین زهرا باز است و خودروها بدون مشکل درحال تردد هستند.
سرهنگ زینعلی به تصادفات عصر روز گذشته تا بامداد امروز در مسیرهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: چند تصادف خسارتی و جرحی طی شب گذشته رخ داد که مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.
این مسئول انتظامی در خصوص جاده‌های کوهستانی استان ابراز کرد: در اغلب جاده‌های کوهستانی و روستایی استان، شاهد کولاک هستیم که تا اطلاع ثانوی نباید در این مسیرها تردد شود.
سرهنگ زینعلی افزود: با توجه به پیش بینی وضعیت هوا، کولاک در مسیرهای مسدود یاد شده ادامه دارد و تا اطلاع بعدی خودروها اجازه عبور از این مسیرها را نخواهند داشت.
رئیس پلیس‌راه استان قزوین یادآور شد: رانندگانی که قصد مسافرت به استان‌های مجاور قزوین را دارند باید از مراکز اطلاع‌رسانی درباره وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اطلاع کسب کرده و از مسدود نبودن راه‌ها اطمینان حاصل کنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان