۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور اصحاب رسانه بسیجی قزوین در اردوهای تخصصی
کد خبر: ۱۱۴۰۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین خبر داد

حضور اصحاب رسانه بسیجی قزوین در اردوهای تخصصی

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین با اعلام خبر حضور اصحاب رسانه این استان در اردوهای تخصصی از برپایی و آغاز این اردو همزمان با صبح امروز خبر داد.

حضور اصحاب رسانه بسیجی قزوین در اردوهای تخصصی
به گزارش صبح قزوین ، محمد سرباز مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین، ضمن تسلیت به مناسبت وقوع فاجعه منا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در موضع‌گیری‌شان در خصوص این واقعه همچون موضع‌گیری که در دهه 60 داشتند از این واقعه به عنوان حادثه غمبار یاد فرمودند که عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرده است.

وی با برشمردن برنامه‌های اجرا شده توسط سازمان بسیج رسانه در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت و همچنین هفته مصادف با دفاع مقدس برنامه‌های متعددی از سوی این سازمان در قزوین برگزار شد که از آن جمله می‌توان به برپایی کارگاه‌های آموزشی خبرنویسی، افتتاح دفاتر بسیج رسانه، دیدار از خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا و همچنین برپایی جلسات عقیدتی با محوریت شجره طیبه صالحین اشاره کرد.

این مسئول ضمن اشاره به این مطلب که بیان بسیاری از مطالب ارزشی و عقیدتی با نگاه هنری و همچنین ابزار قلم می‌تواند تاثیر بسزایی در مخاطبان داشته باشد، یادآور شد: اصحاب رسانه به واسطه بهره‌مندی از قلم خوب می‌توانند از این هنر خود برای انتقال ارزش‌ها به بدنه جامعه و همچنین انتقال دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل‌های آینده اقدام کنند، به همین دلیل یکی از برنامه‌های مهم تدارک دیده شده برای این قشر نمایش آثار هنری ارزشمند است که در این حوزه سانس ویژه نمایش فیلم محمد رسول‌الله برای اصحاب رسانه استان قزوین اجرا شد.

سرباز اضافه کرد: امید است با همکاری مسئولان متولی استان بتوانیم، برای اصحاب رسانه استان قزوین برنامه‌های متنوع‌تری در جهت رشد و ارتقای این قشر اجرا کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین با تشریح نحوه برگزاری اردوهای تخصصی بسیج رسانه یادآور شد: این اردوها که از صبح امروز آغاز شده است با هدف آشنایی اصحاب رسانه بسیجی با رسانه‌های بزرگ کشوری و همچنین بین‌المللی در تهران برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان رسانه‌های محلی، خبرگزاری ‌ها، کارگاه‌های خبری و همچنین نمایندگان رسانه‌های کشوری در استان ضمن حضور در این اردو علاوه بر بازدید از رسانه‌های بزرگ کشوری از باغ‌موزه دفاع مقدس و همچنین لانه جاسوسی در تهران نیز بازدید می‌کنند.

این مسئول با تشریح ابعاد برپایی این اردو تأکید کرد: در کنار این برنامه اردویی، برنامه‌های معنوی همچون زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری و همچنین برنامه‌های متنوع تفریحی دیگر نیز برای این قشر در نظر گرفته شده است.

سرباز در خاتمه از برپایی اردوهای تخصصی و جهادی با حضور اصحاب رسانه استان در ادامه ماه‌جاری در قزوین خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان