۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ملت ایران در تبعیت از رهبر انقلاب جان خود را هم فدا می‌کند
کد خبر: ۱۰۳۶۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

ملت ایران در تبعیت از رهبر انقلاب جان خود را هم فدا می‌کند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در جمع نیروهای مسلح استان ابراز کرد: ملت ایران در تبعیت از رهبر جان خود را هم در طبق اخلاص گذاشته است.

ملت ایران در تبعیت از رهبر انقلاب جان خود را هم فدا می‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار محمد شاهرخی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان، ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام مورد رضایت ایادی ابلیس نبود بنابراین دشمنان تمام توان خود را جمع کردند تا نهال نوپای شجره طیبه را از بین ببرند.
وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس با عنایت خداوند ملت ایران حماسه آفرید و شجره طیبه اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده است.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: دفاع مقدس از آرمان‌های معنویت، حریت، استقلال و ایستادگی در برابر مستکبران حفاظت کرد و این پاسداشت برای ملت ایران هزینه داشت.
سردار شاهرخی یادآور شد: دشمنان دیگر نمی‌توانند مثل گذشته به عداوت خود ادامه دهند زیرا ملت در تبعیت از رهبر انقلاب همیشه آماده هستند و جان خود را برای رسیدن به اهداف اسلام، در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با ایثار خانواده‌ها و رزمندگان توانست پیام خود را به تمام جهانیان برساند و این پیام در سطح دنیا مورد استقبال قرار گرفته است.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) درباره وضعیت کنونی دشمن، اظهار کرد: دشمن انقلاب و اسلام قصد داشت ایران را نابود کند در حالی که حالا حیات خودش در خطر جدی قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: ما با پاسداشت سال‌های جنگ تحمیلی اعلام می‌کنیم که این ملت بر سر اصول خود ایستاده است و به خوبی دشمن را می‌شناسد.
سردار شاهرخی اظهار کرد: مردم ایران آماده مقابله با دشمن هستند زیرا این انقلاب به سادگی به دست نیاورده‌اند.
در این رژه یگان‌های نمونه نیروی انتظامی، سپاه صاحب الامر(عج)، بسیجیان، لشگر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی به نمایش قدرت نظامی استان پرداختند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان