۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین عدم ورود شورای نگهبان به دعواهای سیاسی/ برای حفظ وحدت پیرو فرمایشات رهبری هستیم
کد خبر: ۷۸۸۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام قابل تاکید کرد

عدم ورود شورای نگهبان به دعواهای سیاسی/ برای حفظ وحدت پیرو فرمایشات رهبری هستیم

حجت الاسلام علی قابل رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با اشاره به اظهارت اخیر رییس جمهور گفت: شورای نگهبان نمی خواهد به دعواهای سیاسی ورود کند و به اختلافات دامن بزند.

عدم ورود شورای نگهبان به دعواهای سیاسی/ برای حفظ وحدت پیرو فرمایشات رهبری هستیم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی قابل رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین  با اشاره به اظهارت اخیر رییس جمهور در مورد اینکه «شورای محترم نگهبان ناظر است نه مجری» گفت: شورای نگهبان نمی خواهد به دعواهای سیاسی ورود کند و به اختلافات دامن بزند.
وی در ادامه با شرح وظایف شورای نگهبان بیان کرد: در مورد مجری بودن یا نبودن ما هیچ گونه دخالتی نمی کنیم و برای حفظ وحدت پیرو فرمایشات رهبری هستیم.
قابل با اشاره به مراحل ثبت نام کاندیدها در دستگاه اجرایی جهت حضور در انتخابات افزود: اگر فردی در سیر مراحل احراز صلاحیت ها، رد صلاحیت شود و نسبت به این موضوع شکایت داشته باشد در مرحله سوم این شورای نگهبان است که نظر نهایی را اعلام می کند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تبلیغات از یک هفته قبل از انتخابات شروع می شود و تا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری پایان می گیرد.
رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه ۶۸ نحوه رسیدگی در ۹ فصل برای متخلفین انتخاباتی در نظر گرفته شده است افزود: اگر کاندیدی تبلیغات زود هنگام داشته باشد با او برخورد قانونی خواهد شد.
قابل در پایان یادآور شد: هیئت اجرایی، نظارت و قوه قضائیه با یکدیگر منسجم خواهند شد و تخلفات را به دستگاه قضایی ارائه می دهد تا تصمیمات لازم برای آن در نظر گرفته شود .
انتهای پیام/

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان