۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افزایش کیفیت زندگی شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری
کد خبر: ۷۸۶۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مشاور شهردار تهران در همایش شهرداران آسیایی مطرح کرد

افزایش کیفیت زندگی شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری

مشاور شهردار تهران در همایش شهرداران آسیایی گفت: دومین دستاورد این مجمع شهرداران آسیایی توسعه زیرساخت‌های شهری برای بالابردن کیفیت زندگی شهروندان و سومین دستاورد عدالت اجتماعی برای رسیدن به کرامت انسانی و پایدار زیستی برای همه اقشار جامعه است.

افزایش کیفیت زندگی شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، شهرام گیل آبادی، مشاور شهردار تهران شب گذشته(دوشنبه) در نشست مجمع شهرداران آسیایی در سالن اجتماعات باغستان قزوین با بیان اینکه از طرف شهردار تهران از مشارکت فعال شما تشکر می‌کنم اظهار کرد: شهر موجودی پویا و زنده است و اداره شهر نیاز به عشق به مردم و شهر دارد.
وی در ادامه افزود: امروزه شهرها با معرفت به اینکه می‌توانند در برنامه ریزی اجتماعی بتوانند فکر و زندگی شهری مردم را بسازند، ساخته می‌شوند دانش بشری در حوزه شهرسازی تا جایی پیش رفته است که در یک شهر همه نیازها اعم از اقتصادی، اقتضائات معماری، منظر شهری و زیست انسانی در طراحی آن لحاظ می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از مولفه‌ها در ساخت شهرها توجه به نیازهای الهی انسان به خداست اذعان کرد: انسان را خدای متعال برای عبادت خود آفریده و نعمات فراوانی را برای وی در نظر گرفته است و این دلیل به حدی بااهمیت است که ضرورت ارتباط و تبادل تجربیات شهری و بشری را به صورت گسترده می‌طلبد.
وی سه دستاورد را به عنوان باور عمومی همه مدیران شهری از برگزاری این همایش بزرگ دانست و ابراز کرد: اولین دستاورد برنامه ریزی شهری با یاری از تجربه شهرهای مختلف و مجمع شهرداران آسیایی برای رسیدن به سبک زندگی متناسب با فرهنگ شهرهای آسیایی است.
مشاور شهردار تهران در ادامه بیان کرد: دومین دستاورد این مجمع شهرداران آسیایی توسعه زیرساخت‌های شهری برای بالابردن کیفیت زندگی شهروندان و سومین دستاورد عدالت اجتماعی برای رسیدن به کرامت انسانی و پایدار زیستی برای همه اقشار جامعه است.
وی در پایان گفت: از سوی شهردار تهران آقای قالیباف از همه همکارانی که دعوت مشترک شهرداری تهران و قزوین را پذیرفته اند ابتدا تشکر و دعوت می‌کنیم در 2 اجلاس بین المللی شکوفایی شهرها و عصر شهرنشینی و جایزه خشت طلایی تهران شرکت کنند و به طرح تجربیات عملی خود برای بهره گیری شهرها و تحقق این اهداف حضور یابند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان