۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تدوین نقشه راه و سند راهبردی حوزه علمیه قزوین
کد خبر: ۷۷۲۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاونت پژوهش حوزه علمیه قزوین خبر داد:

تدوین نقشه راه و سند راهبردی حوزه علمیه قزوین

معاونت پژوهش حوزه علمیه قزوین گفت: سند نقشه راه و سند راهبردی حوزه علمیه قزوین که تدوین شده چشم انداز و ماموریت‌های حوزه ارائه گردیده و برنامه‌های مختلف حوزه در بخش‌های مختلف است.

تدوین نقشه راه و سند راهبردی حوزه علمیه قزوین
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین در خصوص تدوین نقشه راه و سند راهبردی حوزه علمیه قزوین گفت: این سند که ازطرف شورای عالی ومدیریت حوزه علمیه قزوین به این معاونت واگذار شده بود در حال نهایی شدن وارائه به مراکز تصمیم گیر می‌باشد.
وی در ادامه افزود: برای تدوین این سند راهبردی کار گروهی از شخصیت‌های حقیقی، حقوقی و متخصصین امر پژوهش و مدیریت در این معاونت تشکیل گردیده و با مطالعه انجام فعالیت‌های مطالعاتی و تشکیل جلسات کارشناسی و بررسی دقیق شرایط حال موفق به تنظیم سند راهبردی برای 10 سال آینده حوزه علمیه قزوین شده است.
این مسئول تصریح کرد: این سند که تدوین شده چشم انداز و ماموریت‌های حوزه ارائه گردیده و برنامه‌های مختلف حوزه در بخش‌های مختلف است.
ابراهیمی اظهار امیدواری کرد که با بررسی و اجرایی شدن این نقشه راه بتوانیم به رشد و توسعه و بالندگی هر بیشتر مدارس حوزه های علمیه استان گام‌های اساسی برداریم.
وی در رابطه با برنامه‌های پژوهشی برای طلاب علمیه استان هم خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با برخی از مدیران مدارس علمیه شده امسال و سال‌های آینده برنامه‌های مختلف پژوهشی برای طلاب علمیه استان خواهیم داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان