۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پیش بینی اجرای ۲۳ پروژه عمرانی در بخش الموت شرقی در سال جاری
کد خبر: ۷۶۷۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین خبر داد:

پیش بینی اجرای ۲۳ پروژه عمرانی در بخش الموت شرقی در سال جاری

فرماندار قزوین گفت: براساس مصوبات کمیته برنامه ریزی شهرستان قزوین امسال ۲۳ پروژه عمرانی در بخش الموت شرقی اجرا می‌شود.

 پیش بینی اجرای ۲۳ پروژه عمرانی در بخش الموت شرقی در سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سید علی موسوی، فرماندار قزوین که به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی به مناسبت هفته دولت به بخش الموت شرقی سفر کرده بود با بیان این خبر افزود: برای اجرای این پروژه ها در مجموع اعتباری افزون بر 16 میلیارد و 600 میلیون ریال اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: از مجموع پروژه‌های پیش بینی شده 10 پروژه در بخش تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای روستاها، سه پروژه بهسازی و روکش آسفالت، سه پروژه احداث و مرمت کانال انتقال آب کشاورزی، سه پروژه بهسازی معابر روستایی و مابقی در بخش های فرهنگی، آموزشی و بهبود عبور و مرور و خدمات شهری پیش بینی شده است.
فرماندار قزوین همچنین در جمع مردم روستای " هنیز" ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمت بی منت به مردم و تلاش در جهت آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته را از وظایف مهم مسئولان دانست و گفت: طی دو سال گذشته با وجود تحمیل تحریم های ظالمانه دولت تدبیر و امید موفق به کسب دستاوردهای بسیاری شده است که تنش زدایی از روابط خارجی، مهارم تورم وافزایش رونق اقتصادی و اجرای طرح بیمه سلامت از جمله مهم ترین این دستاوردها بوده است.
موسوی از ایجاد آرامش در جامعه و پایان مذاکرات هسته و دستیابی به توافق مقتدرانه با قدرت های جهانی به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید یاد و ابراز امیدواری کرد: با نهایی شدن این توافق ضمن خنثی کردن توطئه دشمن برای اعمال فشار به ملت ایران زمینه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و افزایش رونق اقتصادی فراهم شود.
وی در این سفر یک روزه همچنین ضمن افتتاح چند پروژه در بخش دهیاری ها با مردم روستاهای فیشان، هنیز، یارفی، کوشک دشت دیدار و مسایل و مشکلات آنان را بررسی کرد.
دیدار با خانواده شهدا در روستای دهک و گرامیداشت یاد و خاطره آنان از دیگر برنامه های سفر فرماندار قزوین به بخش الموت شرقی بود.
موسوی همچنین ضمن بازدید از بوستان معلم کلایه با اشاره به اختصاص دو میلیاردو 900 میلیون ریال برای اجرای پروژه های شهرداری معلم کلایه در سالجاری بر لزوم تسریع در تکمیل این طرح تاکید کرد.
بخشدار الموت شرقی هم در این مراسم از افتتاح 10 پروژه دهیاری ها همزمان با هفته دولت در این بخش خبر داد.
رسول امانی با اشاره به موقعیت گردشگری طبیعی و تاریخی منطقه الموت خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های پیش بینی شده در زمینه تسهیل در تردد گردشگران به منطقه الموت و ایجاد زمینه ارائه امکانات خدماتی و رفاهی به آنان ضمن افزایش جذب توریست و رونق اقتصادی طی سالهای آینده در این منطقه فراهم شود.
بخش الموت شرقی با بیش از ده هزار نفر جمعیت 82 روستا و 38 دهیاری دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان