۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گسترش ورزش همگانی و قهرمانی از اهداف اصلی دولت است
کد خبر: ۷۱۶۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

گسترش ورزش همگانی و قهرمانی از اهداف اصلی دولت است

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری توسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی را از اهداف اصلی دولت برشمرد و گفت: ایجاد الگوهای مناسب مبتنی با ساختارهای فرهنگی و اجتماعی از مهمترین نقش‌ها و فعالیت‌های نخبگان و مسئولان در سطح کشور است.

گسترش ورزش همگانی و قهرمانی از اهداف اصلی دولت است
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری صبح امروز در همایش پیاده روی بزرگ خانواده در شهر قزوین اظهار کرد: حضور در این مراسم باشکوه در روز قزوین و در خدمت مردم شهیدپرور، کوشا و نخبه پرور استان فرصت مغتنمی است.
وی افزود: یکی از مهمترین نقش‌ها و فعالیت‌هایی که نخبگان و مسئولان در سطح کشور و هر جامعه‌ای دارند ایجاد الگوهای مناسب مبتنی با ساختارهای فرهنگی و اجتماعی هر کشور و منطقه ای است.
معاون کل نهاد ریاست جمهوری در ادامه افزود: در صورتیکه این الگوها دقیق، علمی و تخصصی طراحی و پیش‌بینی شوند به عنوان یک نماد بسیار ارزنده از یک منطقه به مناطق دیگر گسترش و تسری پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی و تاثیر آن در سلامتی جسمی بیان کرد: این الگوی ارزنده که از سوی مردم شهر قزوین همزمان با روز قزوین ایجاد شده بسیار ارزشمند و تاثیر گذار است.
بانک تصریح کرد: برگزاری چنین همایشی موجب می‌شود تا آحاد مختلف جامعه در یک اجتماع بی نظیر همراه با روحیه بانشاط و شادابی در کنار هم اعلام کنند که آماده‌اند تا بدن سالم، فکر سالم و اندیشه سالم داشته باشند.
وی توسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی را از اهداف اصلی دولت عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت بحث ورزش در سلامت جامعه، امیدواریم مسئولان امر بتوانند در هفته دولت متناسب با امکانات و اعتبارتی که در اختیار دارند گام‌های موثر و محکمی در راستای تحقق این هدف بردارند.
در ادامه مرتضی روزبه، استاندار قزوین اظهار کرد: موضوع سلامت و توجه به ورزش همگانی از رویکردهای جدی دولت تدبیر و امید است.
وی در ادامه افزود: این دو موضوع در استان با جدیت مورد توجه مدیران قرار گرفته است به طوری‌که صبح پنج شنبه و دوشنبه هر هفته جلسه شورای سلامت و ورزش همگانی با حضور مسئولان تشکیل می‌شود.
استاندار قزوین بیان کرد: از مردم استان در خواست می‌کنم بحث تحرک و ورزش همگانی را جدی بگیرند و همه آحاد جامعه از پیر و جوان آن را در برنامه روزانه زندگی خویش قرار دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در سطح استان و به ویژه در شهر قزوین امکانات مطلوبی برای ورزش از سوی شهردار محترم و سایر همکاران مهیا شده است لذا دیگر هیچ بهانه‌ای برای بی‌تحرکی نداریم.
استاندار قزوین در پایان با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش همچنین صدا و سیما که در جهت شورآفرینی و ایجاد نشاط در میام مردم تلاش دارند، گفت: باید بحث سلامت را جدی بگیریم پیش از اینکه به امراضی که در اثر بی‌تحرکی ممکن است در انسان به وجود آید، مبتلا شویم.
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان