۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پیگیر سفر رئیس جمهور به قزوین هستم/ تخصیص خدمات اینترنت به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا دهه فجر
کد خبر: ۷۰۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

پیگیر سفر رئیس جمهور به قزوین هستم/ تخصیص خدمات اینترنت به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا دهه فجر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه پیگیر سفر رئیس جمهور به استان قزوین است از تخصیص خدمات اینترنت به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا دهه فجر و روستاهای بالای ۱۰ خانوار تا سال آینده خبر داد.

پیگیر سفر رئیس جمهور به قزوین هستم/ تخصیص خدمات اینترنت به روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا دهه فجر
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین ، ظهر امروز (پنجشنبه) محمود واعظی وزیر ارتباطات در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل ارتباطلات و فناوری اطلاعات استان قزوین که در استانداری برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا (ع) گفت: استان قزوین تاریخ پرافتخار و شخصیت‌های برجسته‌ای داشته که همواره در کل کشور صاحب فکر، اندیشه و منشأ خدمات بزرگی بوده‌اند.
وی با ابراز خشنودی از مصادف شدن سالروز بزرگداشت شهیدان رجایی با سفر به زادگاه این شهید بزرگوار، افزود: خط مشی، خلوص، اعتقادات، فکر، دینداری و ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی همه مسئولین قرار گرفته و هیچگاه زحمات و مقام این دو شهید بزرگوار در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش نشود.
این مقام مسئول با بیان اینکه کلید حل مشکلات و توسعه کشور همدلی و همزبانی است، اضافه کرد: مردم ایران مردمی نجیب و فهیم هستند که با همدلی و همزبانی می توانیم بهترین امکانات را در کشور برای آن‌ها فراهم کنیم.
واعظی با اشاره به سفر سال گذشته خود و همراهانش به استان، ادامه داد: طی بررسی‌های انجام شده در سال گذشته مشخص شد که استان مشکلات زیادی در حوزه ارتباطات دارد که با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های مجدانه، در حال حاضر اکثر این مسائل حل شد است.
وی در خصوص راه‌اندازی دیتا سنتر استان تشریح کرد: با تخصیص اعتبارات لازم دیتا سنتر استان تا دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: تمام شاخص‌ها در حوزه ارتباطات از سال گذشته تاکنون بین 3 تا 4 برابر توسعه یافته است.
واعظی با تذکر اینکه شبکه انتقال استان از 21 هزار به 73 هزار E1 افزایش داشته است، ادامه داد: ما قصد داریم شبکه انتقال استان را به 227 هزار E1 افزایش دهیم.
وی در خصوص پنهای باند اینترنت در استان، تشریح کرد: ما هیچگونه محدودیتی در این خصوص برای استان قائل نیستیم و به میزان نیاز واگذاری خواهیم داشت.
این مقام مسئول با تاکید بر لزوم توجه ویژه به روستاها و مناطق محروم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: خدمات اینترنتی به روستاهای بالای 20 خانوار تا دهه فجر امسال میسر خواهد شد.
واعظی با بیان اینکه تخصیص خدمات اینترنتی به روستاهای بالای 10 خانوار تا سال آینده انجام خواهد شد، افزود: پیگیری‌های لازم برای افزایش هوشمندانه پهنای باند اینترنت در استان قزوین انجام خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص درخواست نماینده مجلس در رابطه با سفر رئیس جمهور به استان قزوین، گفت: پیگیر سفر رئیس جمهور به استان قزوین خواهم بود.
وی در خاتمه سخنانش بیان کرد: سیاست ما این است که در قبال سرمایه‌گذاری یک بخش توسط دولت، بستری برای سرمایه‌گذاری 3 تا 4 برابری در بخش خصوص فراهم شود.
انتهای پیام/9003


منبع: علم و فناوری

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان