۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نتایج مذاکرات هسته‌ای نباید منجر به ترسیم سیمایی زیبا از آمریکا شود
کد خبر: ۶۷۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

نتایج مذاکرات هسته‌ای نباید منجر به ترسیم سیمایی زیبا از آمریکا شود

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين گفت: باید مراقب بود در بحث مذاكرات هسته‌اي خروجي و نتایج مذاکرات منتج به ترسیم تصويري زيبا از آمريكا، عامل شهادت ۳۰۰ هزار شهيد در کشور نشود.

نتایج مذاکرات هسته‌ای نباید منجر به ترسیم سیمایی زیبا از آمریکا شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، کنگره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
سردار محمد شاهرخي، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کار مبارکی است اما نکته مهم آن است که هر یک از ما به اندازه وسع و توانمان توشه‌ای از این مجالس برداشته و سرمایه‌ای برای طی طریق خویش بیندوزیم.
وی با اشاره به مقام رفیع شهادت افزود: شهادت دارای چنان مقام و جایگاهی در نزد بزرگان است که همه آرزویش را دارند و جز آن سرانجامی را برای خود نمی‌پسندند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول این 36 سال برای پاسداشت از نظام و انقلاب هزینه‌های زیادی را پرداختند و در مقابل سختی‌ها و مصائب ایستادگی کردند.
وی تصریح کرد: از 22 بهمن سال 57 تاکنون حوادث و وقایع بی‌شماری برای کشور رخ داده که تصور آن موجب تحیر و شگفتی انسان می‌شود.
شاهرخی بیان کرد: با پیروزی انقلاب شاهد تلاش دشمنان و موفقیت آنها در سقوط بخش‌هایی از کشور بودیم به‌طوری که هویت جغرافیایی کشور با چالش جدی برای تجزیه مواجه شد.
وی ادامه داد: همزمان با این حوادث اقدامات تروریستی وحشتناکی در کشور رخ داد به طوری که 32 انفجار در پرجمعیت‌ترین نقاط کشور ایجاد شد همچنین تعدادی از شخصیت‌های برجسته که تاثیر به سزایی در سرنوشت کشور داشتند به دست گروه‌های تروریستی به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) خاطرنشان کرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، دشمنان توطئه هاي مختلفي بر كشور تحمیل کردند اما هر نوع توطئه و اقدامی که برای ساقط کردن هویت این ملت در طول این 36 سال صورت گرفت به لطف خداوند متعال خنثي شد.
وي ادامه داد: دامنه نفوذ نفاق در اركان نظام به‌قدري بود كه در جلسه‌ای که با حضور رئیس جمهور، نخست وزیر و مسئولان نظامی و امنیتی جهت بررسي وضعيت امنيتي كشور تشكيل شد دبير اين جلسه خود عامل نفاق بود و موجب شهادت شهيد رجايي و باهنر شد.
وي تأكيد كرد: با وجود توطئه‌هاي مختلف، دشمن در تجزيه ايران ناكام ماند اما هزينه‌های سنگینی پرداختیم که نتیجه آن تقدیم 300 هزار شهيد به اين نظام و انقلاب شد که دهها هزار نفر آنها دانش‌آموز و 50 هزار نفر متاهل همچنین 150هزار نفر در میانگین سنی 15 تا 25 سال بودند.
این مسئول ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با تاسی به سیره‌ای که شهدا ترسیم کردند در مسیر قرب الهی حرکت کنیم.
شاهرخي بیان کرد: منشأ ايجاد همه مسائل در كشور این بود که انقلاب اسلامي بر عليه حاكميت استعمار ايجاد شد و ملت ما نمي‌توانست بپذیرد كشورش تحت سلطه استعمار است و او براي سرنوشتش تصميم بگيرد.
وي تصریح کرد: پیروزی انقلاب حیات استعمار را با خطر جدی مواجه کرد و از آنجایی که این انقلاب مي‌تواند به الگويي براي ساير كشورها تبدیل شود بنابراين کشور ما را با مشكلات جدی مواجه ساخت.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين اضافه كرد: هر گلوله اي كه به سمت شهداي ما شليك شد طراحان آن آمريكا و انگلیس بودند اکنون نیز دشمن شیوه خود را تغییر داده و به دنبال سلطه سیاسی بر کشور است که اگر بدست آید مقدمه‌ای برای ایجاد سلطه فرهنگی خواهد بود.
وي با تأكيد بر لزوم پايبندي بر اصول انقلاب تصريح كرد: امام خميني(ره) فرمودند "من در ميان شما باشم و يا نباشيم نگذاريد اين انقلاب به دست نااهلان بيفتد" چراكه اگر انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان افتاد به ايدئولوژي و اصول انقلاب پايبند نخواهد بود، اصولي كه 300 هزار شهيد به خاطر آن ايستادند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين ادامه داد: بايد توجه داشت سلطه كه ايجاد شود، مي‌گويند تصاوير شهدا را از کوی و برزن بردارید زيرا سرمايه گذاران خارجي می‌خواهند وارد کشور شوند و با دیدن این تصاویر مکدر می‌شوند.
وي افزود: باید مواظب باشیم اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام به دلیل گرایش‌های سیاسی نادیده گرفته شوند.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين تصریح کرد: در بحث مذاكرات هسته اي باید مراقب بود تا خروجي و نتایج مذاکرات منتج به ترسیم تصويري زيبا از آمريكا عامل شهادت 300 هزار شهيد در کشورنشود بايد توجه داشته باشيم كه دشمن طراح و دارای قدرت برنامه ریزی است و به اصول خود هرچند غلط پایبند است.
وی در ادامه افزود: در جنگ تحمیلی، کشور دارای تجهیزات نظامی قابل توجهی نبود و این شهدا بودند که حماسه آفرینی کردند از این رو باید بر اصول خود پایبند باشیم تا شهدا نیز از ما راضی و خشنود باشند.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان