۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین استقرار ۷۰ تانکر آبرسانی در ناحیه شهری مهرگان/ مشکل قطعی آب در شهرک مهرگان تا چهارشنبه ادامه دارد
کد خبر: ۶۶۷۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بخشدار محمدیه خبر داد:

استقرار ۷۰ تانکر آبرسانی در ناحیه شهری مهرگان/ مشکل قطعی آب در شهرک مهرگان تا چهارشنبه ادامه دارد

بخشدار محمدیه گفت: برای حل مشکل قطعی آب در ناحیه شهری مهرگان ۷۰ تانکر آبرسانی مستقر شده‌اند و این مشکل تا روز چهارشنبه به طور کلی رفع خواهد شد.

استقرار ۷۰ تانکر آبرسانی در ناحیه شهری مهرگان/ مشکل قطعی آب در شهرک مهرگان تا چهارشنبه ادامه دارد
احسان الله صالحی، بخشدار محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص قطعی آب در ناحیه شهری مهرگان اظهار کرد: روز یکشنبه(دوم شهریورماه) خط انتقال آب از بیدستان به مهرگان دچار شکستگی شد و شهروندان ناحیه شهری مهرگان دچار قطعی آب شدند.
وی در ادامه افزود: بلافاصله پس از این حادثه دستگاه‌های ذی ربط یعنی آبفای شهری، مسئولین شهری بخش و شهرستان البرز، مدیرعامل آبفای استان به تشکیل جلسه ستاد بحران در این خصوص اقدام کردند، تا ساعت 11 شب همان روز یکشنبه این شکستگی لوله‌های انتقال آب رفع شد.
این مسئول ادامه داد: خوشبختانه به واسطه پُر بودن مخازن آب ناحیه شهری مهرگان مشکلی در خدمات رسانی به شهروندان پیش نیامد، همچنین مسئولین شهری محمدیه و فرماندار شهرستان البرز برای رفع مشکل کلی در بیدستان حضور داشتند.
وی ابراز کرد: با توجه به اینکه خط انتقال آب از بیدستان به بخش محمدیه فشار قوی می‌باشد متاسفانه ساعت 17 روز دوشنبه(سوم شهریورماه) بخش دیگری از این خط انتقال نیز دچار شکستگی و آسیب شد، این شکستگی در فاصله سه متری همان آسیب دیدگی روز یکشنبه روی داد، یعنی در طی دو روز ما دو شکستگی نزدیک بهم در خط انتقال بیدستان به محمدیه داشتیم.
از هفت استان همجاور قزوین برای تامین تانکر آب کمک گرفتیم
بخشدار محمدیه از برگزاری دومین جلسه ستاد بحران شهرستان با حضور مسئولین شهری، امنیتی و اطلاعاتی خبر داد و اذعان کرد: به واسطه اینکه از گستردگی این حادثه و نوع خدمات رسانی به شهروندان این منطقه اطلاع داشتیم، بلافاصله فرماندار شهرستان البرز با هماهنگی با استاندار و معاون سیاسی امنیتی هماهنگی‌های لازم را انجام داد.
وی با بیان اینکه برای حل مشکل آب ناحیه شهری مهرگان با وزارت نیرو نیز هماهنگی انجام شد بیان داشت: به دلیل پُر بودن مخازن تا بعدازظهر روز دوشنبه مشکلی نداشتیم؛ اما اطلاع رسانی لازم به مردم این ناحیه شهری صورت گرفت و با همکاری بخش خصوصی 15 دستگاه تانکر تهیه کردیم تا آبرسانی به مردم انجام بگیرد.
صالحی عنوان کرد: از هفت استان همجاور قزوین برای تامین تانکر آب کمک گرفتیم و شش منطقه در استان تعیین شد تا این تانکرها با مراجعه به این مناطق آب سالم و بهداشتی را به ناحیه شهری مهرگان منتقل کنند.
وی با بیان اینکه به مدیران بلوک‌های مهرگان از قطعی چند روزه آب اطلاع رسانی صورت گرفت گفت: در این چند روز تمام مخازن بلوک‌ها از آب پُر شده است تا مردم مشکل آب نداشته باشند، در این منطقه هم تانکر سیار و هم ثابت در نظر گرفته شده است.
این مسئول افزود: شب گذشته(دوشنبه) کلیه خطوط آسیب دیده انتقال آب ترمیم شد فقط این بُتن ریزی صورت گرفته 24 ساعت زمان می‌برد تا کاملا خشک شده و ما بتوانیم به پُر کردن لوله‌های آب بپردازیم و امشب آبگیری مخزن انجام می‌گیرد؛ اما ما روز چهارشنبه را هم برای احتیاط در نظر گرفتیم تا مسئله ای پیش نیاید و از روز پنج شنبه آب شهرک مهرگان وصل می‌شود.
وی از حضور 40 تانکر ثابت آبرسانی و 30 تانکر حمل و نقل از مخازن در شهرک مهرگان خبر داد و تاکید کرد: شهرداری محمدیه، قزوین، بیدستان، شریفیه، بوئین زهرا و محمودآباد تانکرهای حمل آب را در اختیار ستاد بحران شهرستان البرز قرار دادند و 70 تانکر آب در این ناحیه حضور دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

رضا گرجی / ۰۵ شهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

الان جمعه شب هستش و هنوز هم مشکل اب آشامیدنی وجود داره و تمامی قولهایی که داده بودند متاسفانه عملی نشد. قرار بود روز چهار شنبه تعمیر و انتقال آب انجام بشه ول تا همین لحظه قطعی آب وجود داره و کسی پاسخگو نیست.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان