۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تلاش شهرداری جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای مجتمع‌های تجاری و تفریحی است
کد خبر: ۶۴۴۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه:

تلاش شهرداری جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای مجتمع‌های تجاری و تفریحی است

شهردار محمدیه گفت: هدف ما تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نسبت به اجرای مجتمع‌های تجاری، تفریحی، خدماتی و رفاهی و تفرجگاهی است تا شهری با تامین همه نیازها را ساماندهی کنیم.

تلاش شهرداری جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای مجتمع‌های تجاری و تفریحی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جلسه هم اندیشی شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر محمدیه با معتمدان محلی و شهروندان این شهر عصر روز گذشته(یکشنبه) با حضور غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز و مدیران شهری محمدیه در سالن اجتماعات شورای این شهر برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حسین بهزادپور، شهردار محمدیه با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: شهرداری به دلیل حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی بدون مشارکت مردم قادر نیست به موفقیت برسد و در این راه به همکاری و مشارکت همه شهروندان بویژه معتمدان محلی نیازمند است.
وی در ادامه افزود: برای پذیرش پیشنهادهای سازنده معتمدان در حوزه‌های مختلف آمادگی کامل داریم و با استقرار نظام پیشنهادات و انتقادات امیدواریم بتوانیم از ایده های خوب شهروندان برای ارائه خدمات مناسب شهری استفاده کنیم، البته در سال‌های اخیر با رکود ایجاد شده در فعالیت‌های اقتصادی مدیریت در شهرداری‌ها بسیار سخت‌تر شده و باید دنبال منابع جدید مالی باشیم تا کار خدمت رسانی متوقف نشود.
این مسئول اذعان کرد: هدف ما تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نسبت به اجرای مجتمع‌های تجاری، تفریحی، خدماتی و رفاهی و تفرجگاهی است تا شهری با تامین همه نیازها را ساماندهی کنیم.
شهردار محمدیه با بیان اینکه در حال حاضر جمعیت شهر محمدیه حدود ۵۰ هزار نفر است که با الحاق ناحیه شهری مهرگان تا پایان امسال جمعیت شهری به ۱۰۰ هزار نفر و سال آینده به ۱۲۰ هزار نفر خواهد رسید بیان کرد: افزایش سه برابری جمعیت مشکلات خاصی را ایجاد خواهد کرد، بنابراین باید نگاه خود را تغییر دهیم و بر اساس رشد و توسعه شهری توقعات خود را بالا ببریم و به دور از رفتار سلیقه‌ای نسبت به برنامه ریزی و تدبیر امور برای رفع مشکلات گام برداریم.
وی ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت همه باید به قانون احترام بگذارند و آن را رعایت کنند و شهرداری و شورا با برخورد جدی با هر گونه تخلفی تلاش می‌کند در مسیر قانونی حرکت کرده و حقوق شهروندی تامین شود.

شهردار محمدیه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت و ابراز کرد: احداث بلوار شهید بهشتی برای دسترسی بهتر شهروندان، ایجاد مسیر دوچرخه سواری، مناسب سازی معابر، احداث پارک ۱۰ هکتاری شهر محمدیه، بوستان ۲۰ هکتاری بهشت، ساخت دارالقرآن، زیباسازی و مبلمان شهری بخشی از عملکرد شهرداری محمدیه است.
وی افزود: تکمیل پروژه آماده سازی شهرک مهرگان، ساخت سالن ورزشی پوریای ولی، بازسازی سوله منطقه دو برای ایجاد فروشگاه، ساخت سرویس بهداشتی، ساخت المان و نصب در میادین شهری، تکمیل مساجد و ساخت پل دوم روگذر از مهمترین فعالیت‌های انجام شده توسط شهرداری است.
بهزادپور تصریح کرد: با همه مشکلات مالی موجود در سال گذشته بودجه شهرداری ۴۰ میلیارد تومان بسته شد و امسال با حدود ۱۰ درصد افزایش این میزان به ۵۰ میلیارد تومان رسید که باید خدمات ناحیه جدید مهرگان را هم تامین کنیم که نیازمند مدیریت منطقی است.
وی با بیان اینکه هیچ کار عمرانی بدون مطالعه در شهر محمدیه اجرا نمی‌شود گفت: در شهر محمدیه توزیع خدمات به صورت متوازن صورت خواهد گرفت تا شمال و جنوبی شکل نگیرد، اما گاهی برخی خدمات باید به صورت متمرکز در منطقه‌ای ارائه شود مانند بیمارستان، فروشگاه، که دلیلی بر توزیع ناعادلانه نیست.
یکی از نیازهای شهر محمدیه بیمارستان و کلینیک تخصصی است

در ادامه این نشست علی کاظمی، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه عنوان کرد: یکی از نیازهای شهر محمدیه بیمارستان و کلینیک تخصصی است که با پیگیری لازم امیدواریم ساخت کلینیک بزودی آغاز شود.
وی افزود: با جذب سرمایه گذار برای ساخت مجتمع تجاری در شهر محمدیه فروشگاه رفاه هم کلید خورده و در حال تجهیز است که امیدواریم بزودی شاهد افتتاح آن باشیم؛ همچنین موضوع جمع آوری زباله‌های شهری، احداث پل دوم برای اتصال شهر به مهرگان، استقرار ادارات از دیگر کارهای انجام شده در این شهر است.
این مسئول گفت: استقرار اداره ثبت احوال و ثبت املاک از دیگر کارهای انجام شده است که نقش مهمی در کاهش رفت و آمد مردم به مرکز استان است، کمیسون های تخصصی شورای اسلامی شهر هر هفته جلسه دارد و نظارت بر شهرداری از دیگر فعالیت‌های شوراست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان