۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین دولت آستین‌هایش را بالا بزند و برای رفع بیکاری و رونق تولید کاری کند/ حضور امام رضا در ایران از جنس من کنت مولا و برای تبلیغ امر ولایت بود
کد خبر: ۶۱۳۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

دولت آستین‌هایش را بالا بزند و برای رفع بیکاری و رونق تولید کاری کند/ حضور امام رضا در ایران از جنس من کنت مولا و برای تبلیغ امر ولایت بود

امام جمعه قزوین با بیان اینکه حضور امام رضا(ع) در ایران از جنس من کنت مولا و برای تبلیغ امر ولایت بود گفت: دولت آستین‌های خود را بالا زده و دغدغه‌اش رفع بیکاری، تولید مفید و فعال کردن کارخانه‌هایی باشد که تعطیل شده اند.

 دولت آستین‌هایش را بالا بزند و برای رفع بیکاری و رونق تولید کاری کند/ حضور امام رضا در ایران از جنس من کنت مولا و برای تبلیغ امر ولایت بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته شهر قزوین با اشاره به شروع هفته دولت اظهار کرد: دولت به جای اینکه تکیه خودش را به اجانب و نگاه آنها قرار دهد که آنها وارد میدان شده و وضعیت اقتصادی کشور را حل کنند؛ توجه به درون و سرمایه‌های کشور داشته باشد.
وی در ادامه افزود: سه عنصر ایمان و وحدت و حضور رهبری توانست انقلاب مردم ایران را به پیروزی برساند و با حضور این عناصر خدای متعال برکات آسمانی و امدادهای غیبی خود را نصیب ملت ما کرد.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: برای پیشرفت فعالیت دولت در کشور وجود سه عنصر که در کشور وجود دارد لازم است، دولت باید این سه عنصر را با برنامه ریزی فعال کند تا خدای متعال عنصر چهارم که برکات آسمانی است را به ما عطا کند.
وی سرمایه و منابع طبیعی و نیروی انسانی و مدیریت مناسب را سه عنصر راهبردی دولت دانست و ابراز کرد: وجود منابع نفتی، زمین‌های کشاورزی، معادن در ایران، حضور نیروهای جوان و تحصیل کرده که امروز 900 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی نیازمند کار داریم، که اکثر کشورهای اروپایی از آن بی بهره هستند باید دولت برای آنها فکر اساسی کند.
نماینده ولی فقیه در استان اذعان کرد: امروز انتظار مردم ایران این است که دولت آستین‌های خود را بالا زده و دغدغه‌اش رفع بیکاری، تولید مفید و فعال کردن کارخانه‌هایی باشد که تعطیل شده‌اند.
وی با بیان اینکه دولت نباید بگوید ما منتظر کدخدا هستیم بلکه امروز آمریکا نیازمند یک کدخدا برای حل مشکلاتش است عنوان داشت: کشور آمریکا در حال حاضر با بحران‌های جدی روبرو شده است؛ در همین راستا به مذاکره با ایران نیازمند بود و باید این موضوع را به نتیجه می‌رساند در صورتی که ما به مذاکره نیازی نداشتیم.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به روز صنعت دفاعی در کشور تصریح کرد: در حال حاضر به لطف خدای متعال و همت جوانان این مرزوبوم ایران اسلامی به قدرتی عظیم در منطقه و حتی در جهان تبدیل شده که یک بُعد آن به واسطه پیشرفت صنعت دفاعی ماست.
وی گفت: این صنایع قدرتمند امروز به جایگاهی رسیده که آمریکایی‌ها از رجزخوانی به سکوت مجبور شده‌‎اند و اسرائیلی‌ها را زمین گیر کرده و جرات هر اقدام جنون آمیزی از آنها گرفته شده است.
شیطنت‌های آمریکا علیه ایران عاملی برای نفوذ آنها در کشور است
عابدینی شیطنت‌های آمریکا علیه ایران را عاملی برای نفوذ آنها در کشور دانست و تاکید کرد: غربی‌ها در داخل همیشه به دنبال انسانهای مریضی بودند که به واسطه آنها بتوانند به اهداف شوم خود برسند، منافقین داخلی نیز با بله قربانگویی به آنها گمان کرده‌اند می‌توانند زمینه نفوذ را در ایران فراهم کنند.
وی در ادامه اعلام کرد: اما هم منافقان داخلی و هم اربابان آمریکایی و اسرائیلی آنها باید بدانند که ایران اسلامی کشور قرآن، پیغمبر(ص) و ائمه اطهار است و این آرزو را آنها با خود به گور خواهند برد که زمانی بتوانند در کشورمان مانند برخی کشورها چون سوریه و عراق و یمن نفوذ کنند.
این خطیب نمازجمعه با بیان اینکه انسان به واسطه کسب روشن بینی و بصیرت نیازمند کسب تقواست بیان کرد: انسان‌های متفی دشمن شناس می‌شوند؛ زیرا با حضور ایمان و توکل به خدا راه تسلط و نفوذ شیطان بسته می‌شود.
وی در خصوص روز بزرگداشت احمدبن موسی(شاهچراغ) ابراز کرد: حضور حضرت احمد بن موسی و برادرشان در ایران همانند حضور حضرت معصومه(ع) برای ما درس بزرگی را دارد؛ این حرکت تبلیغی و ولایی بوده است تا مردم ایران اسلامی بدانند چه شخصیت عظیمی وارد کشور آنها شده است.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان اذعان کرد: حضور امام رضا(ع) در ایران از جنس من کنت مولا و برای تبلیغ امر ولایت بود تا پایه‌های دین تا آخر جهان مستحکم باقی بماند، ولایت در وجود انسان به مثابه قلب است که زندگی انسان را تنظیم می‌کند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان قزوين / ۳۱ مرد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳

جناب آقاي دكتر انوشيروان محسني بندپي رئيس محترم سازمان بهزيستي كشور با سلام و آرزوي توفيق احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالي نسبت به كار كنان خدوم بهزيستي كه ايثار گرانه در سنگر دفاع از كرامت انساني جمعيت هدف سازمان ايفاي نقش مي نمايند به استحضار مي رساند متاسفانه در جريان اجراي طرح طبقه بندي مشاغل كار كنان رسمي كار گري اين سازمان در سنوات گذشته اين طرخ صرفا جهت مشاغل خاصي تعريف گرديده حال آنكه امروز با عنايت به نياز سازمان ومدارك علمي اين كار كنان بخش عمده اي از آنان در مشاغل كار شنا
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان