۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نشست تخصصی با شهرداران آسیایی به مناسبت "روز قزوین"/ شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصمیم به حذف خیابان شهید انصاری گرفته است
کد خبر: ۵۵۵۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین خبر داد:

نشست تخصصی با شهرداران آسیایی به مناسبت "روز قزوین"/ شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصمیم به حذف خیابان شهید انصاری گرفته است

شهردار قزوین از برگزاری نشست تخصصی با شهرداران آسیایی به مناسبت "روز قزوین" خبر داد و گفت: شورای عالی شهرسازی و معماری ایران یک ماه گذشته تشکیل جلسه داد و این تصمیم گرفته شده که خیابان شهید انصاری حذف شود.

نشست تخصصی با شهرداران آسیایی به مناسبت "روز قزوین"/ شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصمیم به حذف خیابان شهید انصاری گرفته است
مسعود نصرتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص ادامه پروژه شهید انصاری اظهار کرد: پیشنهاد شهرداری در چندین ماه گذشته این بود که استاندار قزوین تیم پنج نفره برای کارشناسی ارائه یک طرح مناسب برای خیابان شهید انصاری انتخاب کند اما این طرح تصویب نشد.
وی در ادامه افزود: برای حل معضلات خیابان شهید انصاری شورای عالی شهرسازی و معماری ایران یک ماه گذشته تشکیل جلسه داد و این تصمیم گرفته شده که خیابان شهید انصاری حذف شود و یک دسترسی‌های محلی برای عبور ترافیک داشته باشیم؛ اما نه براساس خیابان شهید انصاری بلکه با ایجاد این گذر مشکل رفع شود.
شهردار قزوین ادامه داد: حال اینکه این گذر از کجا عبور کند و عرض آن چقدر باشد باید به مسابقه گذاشته شود، یعنی یک شرح خدماتی تعریف شده و با برگزاری مسابقه و حضور یک هیئت داوری زیر نظر شرکت عمران بهسازی شهری در کل کشور و به مسئولیت دکتر ایزدی در مدت چهار ماه این طرح اجرایی شود.
وی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک خیابان شهید انصاری را با عرض فعلی نخواهیم داشت اذعان کرد: ملاک عمل شهرداری طرحی است که از طریق شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب برسد.
این مسئول بیان کرد: مردم محله شهید انصاری باید چهار ماه منتظر بمانند تا پس از گذشت این مدت با تصویب طرح کارشناسی شده در کشور مشکلات آنها حل شود، امیدوارم شورای عالی شهرسازی و معماری به وعده خود عمل کند و در این چهار ماه این طرح ارائه و عملیاتی شود تا شهرداری قزوین بتواند پاسخگوی حل مشکلات مردم باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر طرحی برای اجرا در دست شهرداری قزوین نیست عنوان کرد: فقط می‌توان گفت خیابان شهید انصاری براساس این مصوبه دیگر به عنوان یک خیابان وجود نخواهد داشت و به یک محور با دسترسی‌های جدید تبدیل می‌شود که در حال حاضر در حالت ابهام قرار دارد و این چهار ماه از زمانی که مصوبه ابلاغ شود شروع خواهد شد.
نصرتی در ادامه با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای شهرداری قزوین برای شهریورماه اعلام کرد: در شهریورماه مصادف با هفته قزوین افتتاح تقاطع غیرهم سطح نخبگان، بوستان ملاخلیلا و نشست تخصصی با شهرداران آسیایی را خواهیم داشت.
وی در پایان در خصوص برگزاری نشست تخصصی با شهرداران آسیایی گفت: این نشست به مناسبت روز قزوین می‌باشد که یک روز در قزوین و یک روز هم در تهران برگزار می‌شود و در این دو روز در خصوص سرمایه گذاری، اقتصاد و ترافیک نشست تخصصی خواهیم داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان