۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مصاحبه تند بنگر که برانکو فعلا جلوی انتشارش را گرفته
کد خبر: ۵۳۰۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به بنگر بگویید از او توقع بیشتری داشتم

مصاحبه تند بنگر که برانکو فعلا جلوی انتشارش را گرفته

سرمربی کروات حسابی از مدافع باتجربه پرسپولیس دلخور است و برایش پیغام فرستاده: «فکر می کردم اگر روی نیمکت هم باشی به تیم کمک می کنی ولی انگار اشتباه فکر می کردم.»

مصاحبه تند بنگر که برانکو فعلا جلوی انتشارش را گرفته
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، چند ساعت قبل از این که پرسپولیس به اصفهان برود، به برانکو ایوانکوویچ خبر دادند که محسن بنگر یک مصاحبه علیه او انجام داده و گفته مسئول تمام ناکامی های پرسپولیس برانکو است و اوست که باید پاسخگوی نتایج ضعیف پرسپولیس باشد.

البته این تنها بخش هایی از مصاحبه تند بنگر است که به گوش برانکو رسیده است و حرف های مهم تر این بازیکن هنوز منتشر نشده. برانکو که نمی داند بنگر مصاحبه فوق العاده تندی علیه او کرده، از رسانه ها خواسته این مصاحبه را بعد از بازی با سپاهان منتشر کنند.

وی همچنین از طریق یکی از همکاران خود به بنگر پیغام داده: «من از تو بیشتر از اینها توقع داشتم و فکر می کردم اگر روی نیمکت هم باشی به تیم کمک می کنی ولی انگار اشتباه فکر می کردم.»

آنهایی که از مصاحبه تند بنگر خبر دارند می گویند حالا باید دید برانکو بعد از این که مصاحبه روز یکشنبه بنگر را بخواند، چه واکنشی نشان می دهد.

بد نیست بدانید بنگر وقتی فهمید در اصفهان نیمکت نشین است، اصلا نمی خواست به اصفهان برود اما ترسید شکست احتمالی پرسپولیس گردن او بیافتد و به همین دلیل با وجود آگاهی از نیمکت نشینی راهی اصفهان شد.


انتهای پیام/7008

منبع: رادنیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان