۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین همه مردم باید در زمینه رونق اقتصادی احساس مسئولیت کنند
کد خبر: ۴۵۷۷۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

همه مردم باید در زمینه رونق اقتصادی احساس مسئولیت کنند

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: رئیس‌جمهور گفت: همه مردم در بخش‌های مختلف باید احساس مسئولیت کنند تا با کمک یکدیگر مشکل اشتغال کشور را حل و فصل کنیم.

همه مردم باید در زمینه رونق اقتصادی احساس مسئولیت کنند

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پایان سفر کاروان تدبیر و امید به سه شهرستان اسلامشهر، بهارستان و رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امیدوارم در پسا توافق در عرصه اقتصادی و از جمله در زمینه صنعت و کشاورزی همه مردم به صحنه بیایند، گفت: ایجاد فضای مناسب برای تولید و جذب سرمایه و تکنولوژی وظیفه دولت است و این مردم هستند که باید برای رونق تولید و توسعه کشور به صحنه بیایند، چرا که دولت به تنهایی قادر به اداره مطلوب بخش اقتصاد و تولید کشور نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت از پیشنهادات مردم در امر رونق تولید حمایت و پشتیبانی خواهد کرد، افزود: بروکراسی طولانی و پیچیده و مشکلات اعطای تسهیلات بانکی به مردم در امر تولید، از مشکلات جدی کشور در امر توسعه و رونق تولید است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: بانک‌ها باید در زمینه اعطای تسهیلات به بخش تولید فعال شوند، چرا که هنگامی که تولید کنندگان و بانک‌ها با یکدیگر به صحنه بیایند، کارها بسیار بهتر پیش می‌روند. بانک‌ها باید واسطه خوبی بین پس‌انداز مردم، تولید و بنگاه‌های اقتصادی باشند.

روحانی با بیان اینکه باید تسهیلات لازم برای رونق تولید و در نتیجه پیشرفت و توسعه کشور تامین شود، خاطرنشان ساخت: اگر بتوانیم با همکاری یکدیگر عرصه تولید کشور را نیز رونق ببخشیم، آنگاه می‌توانیم همانند مذاکرات هسته‌ای در سایر زمینه‌ها نیز با دنیا تعامل کنیم و با تلاش اهداف و سیاست‌های کلی نظام را محقق کنیم.

وی در بخش دیگری از این گفتگو شهرک بهسازی صنایع چوب ایران را از لحاظ ساختمانی و فعالیت بسیار مدرن و در چارچوب شهرک‌های ساختمانی پیشرفته و روز دنیا توصیف کرد و گفت: چنین شهرک‌های صنعتی باید در کل کشور الگو شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان