۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ماهیت اسرائیل جنایتکار با سوزاندن کودکان بی‌گناه آشکارتر می‌شود/ صهیونیست‌ها به امضای طومار نابودی خود اقدام کرده‌اند
کد خبر: ۴۵۴۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

ماهیت اسرائیل جنایتکار با سوزاندن کودکان بی‌گناه آشکارتر می‌شود/ صهیونیست‌ها به امضای طومار نابودی خود اقدام کرده‌اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: کودکان هیچ گناهی در این سرزمین ندارند اما با این جنایت که مشابه آن را در جنگ غزه دیده ایم؛ قلوب همه آزادیخواهان جهان را جریحه دار کرده است و ماهیت اسرائیل جنایتکار را بیش از بیش روشن می‌کند.

 ماهیت اسرائیل جنایتکار با سوزاندن کودکان بی‌گناه آشکارتر می‌شود/ صهیونیست‌ها به امضای طومار نابودی خود اقدام کرده‌اند
حجت الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص علل سنگدلی شهرک نشینان صهیونیست در قبال سوزاندن کودک فلسطینی اظهار کرد: انسانها به صورت طبیعی یک فطرت الهی و یک فطرت القائی دارند، یعنی گاهی ما انتظار داریم این رشد بر مبنا فطرت الهی باشد؛ اما در محیط‌های مختلف بر اثر تبلیغات و القائات سوء رشد ناسالمی رخ می‌دهد.
وی در ادامه افزود: محیط القائی و تربیتی اگر بر اثر فرهنگ الهی شکل بگیرد زمینه کمال انسانیی فراهم می‌شود؛ اما اگر خلاف فطرت الهی باشد اغنای کاذب شکل می‌گیرد؛ انسان نیاز به آگاهی دارد که این آگاهی باید از راه صحیح به وی برسد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: در نظام صهیونیستی تبلیغات به گونه ای صورت گرفته که قوم یهود برتر است و بقیه ملت‌ها باید خادمو فدایی آنها باشند؛ در تعلیمات تلموت آمده که بقیه انسان‌ها در حکم گوسفند و در اختیار قوم یهود هستند.
وی با بیان اینکه یهودیان افراطی از نابودی دیگر قومیت‌ها به دست خودشان احساس ناراحتی و عذاب وجدان نمی‌کنند اذعان کرد: همانطور که حیوانات برای انسان‌ها ذبح می‌شوند و این قربانی کردن ایرادی ندارد به قوم یهود این باور را قبولانده اند که بقیه انسانها در برابر یهودی‌ها هیچ ارزشی ندارند و باید قربانی آنها شوند.
این کارشناس سیاسی ابراز کرد: همچنین برای یهودیان این باور تبلیغ شده فلسطین سرزمین موعود آنهاست و دولت منظور شده از سوی خدای متعال در این منطقه ظهور پیدا می‌کند؛ بنابراین به انواع ظلم وجنایت مشغول شده اند و وجدان آنها به واسطه آن تبلیغات کاذب مورد رنجش قرار نمی‌گیرد.
صهیونیست‌ها هیچ قواعد بین المللی در خصوص حقوق انسانها را قبول ندارند
وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها هیچ قواعد بین المللی در خصوص حقوق انسانها را قبول ندارند عنوان کرد: اسرائیلی‌ها اگر در فضایی هم حرف از حقوق بشر می‌زنند به واسطه جو غالب آن است در صورتی که هیچ پایبندی به آن ندارند.
این مسئول در خصوص وظیفه جهان اسلام در رابطه با جنایت علیه مسلمانان گفت: جهان اسلام یک مسئله کلی دارد و یک مسئله موضعی و ایجابی و فعلی، مسئله کلی این است که اصل حضور در این سرزمین یک حرکت غاصبانه و ظالمانه است، در صورتی که مردم عرب، یهودی و مسلمان باهم در این سرزمین زندگی می‌کردند.
وی تصریح کرد: مطابق قواعد بین المللی مردم فلسطین باید برای خود تصمیم بگیرند اما امروز این موضوع مورد ظلم قرار گرفته است و انگلیس و آمریکا در سایه حقوق بشر به غصب این سرزمین اقدام کرده اند؛ ملت یهود با همان تفکر خودبرتربینی در هر کشوری که مردم یهود حضور داشتند با ایجاد مزاحمت برای آنها و نسبت دادن آن به مسلمانان آنها را در سرزمین‌های اشغالی متمرکز کرده اند.
رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه امروز اسرائیل سرزمین امن برای قوم یهود در جهان معرفی شده است بیان کرد: 65 سال است یک ظلم به یک ملت مظلوم وارد شده است و غربی‌ها در حال حمایت مالی و امکاناتی از این رژیم جعلی کودک کش هستند.
وی گفت: امروز مظلومین فلسطین در کشورهای سوریه، اردن، آفریقا و سوریه آواره و عده ای دیگر در کرانه باختری رود اردن و غزه ساکن شده اند و هیچ منطقه ای برای آنها وطن خودشان نخواهد شد، در قرارداد کمپ دیوید آمده است که این ملت مظلوم باید خدمتکار یهودی‌ها شوند و زیرنظر اسرائیل به زندگی مشغول باشند؛ اما مسلمانان به واسطه اسلام مقاومت را در برابر ذلت پذیری برگزیدند.
قابل با اشاره به سوزاندن کودک فلسطینی توسط صهیونیست‌ها تاکید کرد: کودکان هیچ گناهی در این سرزمین ندارند اما با این جنایت که مشابه آن را در جنگ غزه دیده ایم؛ قلوب همه آزادیخواهان جهان را جریحه دار کرده است و ماهیت اسرائیل جنایتکار را بیش از بیش روشن می‌کند.
انتهای پیام/2002

منبع: تولیدی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان