۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یک کشته و یک مفقود در منطقه طوفان زده الموت/ تیم‌های هلال احمر در حال رسیدگی به مناطق آسیب دیده هستند
کد خبر: ۴۴۹۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل هلال احمر استان قزوین خبر داد:

یک کشته و یک مفقود در منطقه طوفان زده الموت/ تیم‌های هلال احمر در حال رسیدگی به مناطق آسیب دیده هستند

مدیرکل هلال احمر استان قزوین گفت:در روستای اِوان الموت دونفر ناپدید شدند که مردم این منطقه اطلاع نداشتند که این دو نفر در کدام قسمت روستا مفقود شده اند، طی پیمایشی که توسط اعضای هلال احمر صورت گرفت آب جنازه یکی از این دو فرد مفقود شده را از روستای اِوان تا رجایی دشت برده شده بود.

یک کشته و یک مفقود در منطقه طوفان زده الموت/ تیم‌های هلال احمر در حال رسیدگی به مناطق آسیب دیده هستند
حمید ره انجام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص خسارات طوفان روز گذشته در استان اظهار کرد: روز گذشته(یکشنبه) یک آبگرفتگی در شهر آوج داشتیم که چهار تیم از سازمان هلال احمر استان برای رفع این موضوع به این منطقه اعزام شدند که آب‌ها را از مناطق مسکونی خارج کردند؛ اما حادثه ای به مردم این منطقه وارد نشده است.
وی در ادامه افزود: در منطقه شریفیه نیز آبگرفتگی داشتیم که پنج تیم هلال احمر نیز به این منطقه اعزام شدند و در منطقه الموت البته شرایط کمی حادتر از بقیه مناطق استان بود که تمرکز امروز ما در این منطقه می‌باشد.
مدیرکل هلال احمر استان قزوین ابراز کرد: در روستای اِوان الموت دونفر ناپدید شدند که مردم این منطقه اطلاع نداشتند که این دو نفر در کدام قسمت روستا مفقود شده اند، طی پیمایشی که توسط اعضای هلال احمر صورت گرفت آب جنازه یکی از این دو فرد مفقود شده را از روستای اِوان تا رجایی دشت برده شده بود.
وی ادامه داد: هنوز نفر دوم این حادثه مفقود می‌باشد و تیم‌های عملیاتی ما کل مسیر رودخانه را با هماهنگی بخشداری محل بخشی از آب را منحرف کردند و امدادگران با همراهی اهالی روستا هر چهار کیلومتر تقسیم شدند و به صورت مسیر معکوس برمی‌گردند تا با پیمایش خود بتوانند جنازه این فرئد مفقود را پیدا کنند.
photo_2015-07-20_11-54-37 این مسئول با بیان اینکه از عصر روز گذشته شاهد شروع بارندگی شدید و طوفان در برخی مناطق استان بودیم بیان کرد: همچنین در منطقه گرمارود بالا آبگرفتگی داشتیم و دو ماشین نیز به وسیله آب ناپدید شده است؛ البته مصدوم جانی در این منطقه نداشتیم.
وی تصریح کرد: آسیب خانه‌های مسکونی به صورت کلی گزارش نشده است، اما در شهرستان آوج پنج تیم اعزام شدند و در روستاهای شینگر، بیراب، ساغران سفلی، ساغران علیا، یاسین گولاب، اوندر، عباس آباد هرکدام چندین منزل مسکونی صدمه دیده است و در کل هفت مصدوم جزئی و رهاسازی داشتیم.
ره انجام گفت: به این مصدومین بدون اعزام به واحدهای درمانی رسیدگی شد.
وی عنوان کرد: در منطقه شریفیه یک مصدوم داشتیم به همراه پنج تیم اعزامی، در دیگر مناطق استان باد و طوفان شدید بود که شکستگی درختان را به همراه داشت، اما آسیب به منازل مسکونی و ماشین‌ها را نداشتیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان